آفتاب

مدیریت کارخانه نیشکر هفت تپه موظف به پرداخت مطالبات کارکنان شد

مدیریت کارخانه نیشکر هفت تپه موظف به پرداخت مطالبات کارکنان شد

ایلنا: فرماندار شوش در جلسه شورای تامین این شهرستان برای حل مشکل کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد، مدیریت این شرکت موظف به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان شده است

به گزارش ایلنا، در پی تجمع صنفی بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عصردیروز (11  دی ماه) فرماندار شوش در جلسه شورای تامین این شهرستان برای حل مشکل کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد، مدیریت این شرکت موظف به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان شده است.

«رضا نجاتی» در نشست شورای تأمین این شهرستان افزود: مدیر عامل این شرکت موظف شده تا نسبت به پرداخت حق سنوات بازنشستگان، ‌پیمانکاران و نیز مطالبات کارگران نی بر و کارکنان سایر بخش های این شرکت در اسرع وقت اقدام کند.

وی با اشاره به اعتراض مکررکارکنان و بازنشستگان این شرکت به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالبات بیان کرد: طبق تصمیم شورای تامین شهرستان شوش شخص مدیر عامل این شرکت مکلف شد تا با پرداخت مطالبات بازنشستگان و کارکنان سایر بخش ها در اسرع وقت نسبت به حل مسایل و مشکلات جامعه کارگری این شرکت اقدام کند.

جمعی از بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روز شنبه برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حق سنوات خود دست به تجمع زدند.

کارگران نی بر ، پیمانکاران و نیز کارکنان سایر بخش های این شرکت به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالبات خود بارها دست به تجمع اعتراض آمیز زده‌اند.

کد N1592593

وبگردی