آفتاب

آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم خانگی/ آسیب‌دیدگی یک آتش‌نشان

آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم خانگی/ آسیب‌دیدگی یک آتش‌نشان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی بزرگ در یک انبار لوازم خانگی در محدوده خیابان جمهوری خبر داد و گفت: در جریان عملیات مهار آتش‌سوزی یک آتش‌نشان دچار آسیب شد.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار  مهر، افزود :ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه روز گذشته، آتش سوزی در یک انبار لوازم خانگی واقع در خیابان جمهوری، ابتدای خیابان جمال زاده به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه خودرو تنفسی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه، انبار یک فروشگاه لوازم خانگی به وسعت ۲۰۰ متر بود که در این انبار لوازم خانگی از قبیل گاز، یخچال، ماشین لباسشویی و ... نگهداری می شد.

ملکی ادامه داد: جنس های موجود در انبار به طور کامل آتش گرفته و زمان ورود آتش نشان ها به محل، آتش در حال سرایت به سایر مغازه های اطراف بود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی آتش نشان ها به منظور خاموش کردن آتش خاطرنشان کرد: آتش نشان ها عملیات خود را از دو طرف آغاز کردند و خوشبختانه با تلاش آنها حریق تحت کنترل درآمد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آسیب دیدگی یک آتش نشان در این عملیات خبرداد و تصریح کرد: در این عملیات شهروندی مصدوم نشد و تنها یکی از آتش نشان ها از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده است.

ملکی تاکید کرد: ساعت۲۱:۳۰ دقیقه عملیات آتش نشان ها به اتمام رسید و میزان خسارت های مالی این حادثه قابل توجه اعلام شده است.

کد N1591049

وبگردی