آفتاب
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

بصیرت و اطاعت از رهبری قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است

بصیرت و اطاعت از رهبری قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بصیرت دینی و اطاعت از رهبری به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که پشت دشمنان را به لرزه درمی آورد.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: ملت بزرگوار ایران با اتحاد، انسجام ودرک بالا از ولایت پذیری در بزنگاه های حساس همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و پیچ های خطرناک را با بصیرت پشت سر گذاشته اند.
وی گفت: دشمنان نظام همواره علیه ارزش های دینی و انقلابی فتنه می کنند و نمونه بارز ان در سال 88 بود که با وجود آسیب زیاد، تجارب ارزشمندی همراه داشت و لزوم هوشمندی و دشمن شناسی را بیش از پیش روشن کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش افزود: رای شورای امنیت در محکوم کردن شهرک سازی در سرزمین اشغالی عجیب بود.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: امروز آزادی خواهان دنیا به این باور رسیده اند که در حق مردم مظلوم فلسطین ظلم شده و باید بساط رژیم صهیونیستی از منطقه برچیده شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاوتی تکیه کرد و گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با شعار نیست بلکه لازم است با برنامه های مشخص و نظارت های جدی هزینه های غیرضروری در کشور کاهش پیدا کند و منابع مالی به درستی در بخش های تولید و زیرساخت ها هدایتگری شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از موضوعات حیاتی در رونق بخشی به اقتصاد ، توجه به ظرفیت های داخلی است و در این راستا مسئولیت مدیران در زمینه پیشگیری از ورود کالاهای لوکس و غیرضروری و سفرهای پرهزینه به خارج کشور که چیزی جز هدررفت منابع پایه را در پی ندارد، سنگین است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: تجمل گرایی و ریخت و پاش های مالی با مقوله اقتصاد مقاومتی و توصیه های دین مبین اسلام در سبک زندگی سالم منافات دارد و باید فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی در کشور بیش از پیش تقویت شود.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی اقامه می شود.
6991/6013/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی* انتشاردهنده:مژگان حیدری
کد N1591022

وبگردی