آفتاب
عبدالله اسفندیاری در گفتگو با مهر:

«نرگس مست» موسیقی دلنشینی دارد/ آماده‌سازی نسخه نهایی فیلم

«نرگس مست» موسیقی دلنشینی دارد/ آماده‌سازی نسخه نهایی فیلم

تهیه کننده «نرگس مست» با اعلام آخرین وضعیت تولید این فیلم درباره اهمیت نقش موسیقی و صدا در این اثر سینمایی صحبت کرد.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: با توجه به اینکه پیشتر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده بود که صاحبان آثار باید تا تاریخ ۱ دی ماه نسخه ای از فیلم را تحویل دهند ما یک نسخه از این فیلم را که تنها راف کات بود و هیچ تغییری روی آن اعمال نشده بود به دبیرخانه تحویل دادیم این در حالی است که «نرگس مست» یک فیلم پر صدا و آهنگین و دارای موسیقی های زیادی است.

وی افزود: ما همچنان به طور مستمر در حال انجام کارهای صداگذاری و ساخت موسیقی آن هستیم و طبق زمان اعلام شده نسخه کامل و نهایی فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنیم، بنابراین درصدد هستیم تا از مسئولان جشنواره خواهش  کنیم که این نسخه جدید را مورد بازبینی قرار دهند و بر اساس آن قضاوت کنند زیرا نسخه اولیه در حقیقت تنها راش است و قابل قضاوت نیست. پس این بی عدالتی است که فیلم های کامل و ناقص با هم دیده و مقایسه شوند.

اسفندیاری در پایان خاطرنشان کرد: عوامل این فیلم در حال انجام مراحل آخر صداگذاری و ساخت موسیقی و تصحیح رنگ هستند. این را هم باید بگویم که موسیقی این اثر را مجید درخشانی می سازد و به خوبی از عهده آن برآمده به طوری که موسیقی بسیار جذابی دارد.

سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل، میترا حجار و ... در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

«نرگس مست» روایتگر داستان یکی از قدیمی ترین سازندگان تار، سه تار و ابزار آلات موسیقی است که در زندگی امروزی‌اش برخی از شخصیت های اسطوره ای این عرصه را در ذهن خود مجسم می کند.

کد N1590871

وبگردی