آفتاب
با اشاره به محرومیت تعلیقی؛

غلامرضا نوروزی: بازیکن دوپینگی فوتسال درخواست استیناف داده است

غلامرضا نوروزی: بازیکن دوپینگی فوتسال درخواست استیناف داده است

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اشاره به مثبت شدن دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری فوتسال گفت: رای قطعی محرومیت وی پس از رسیدگی به درخواست استینافش اعلام می شود.

غلامرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دوپینگ بازیکن لیگ برتری فوتسال محرز بوده و وی فعلا محکوم به محرومیت تعلیقی شده است، خاطرنشان کرد: البته این بازیکن متخلف درخواست استیناف به نادو داده است. نادو نیز با دریافت این درخواست، رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست استیناف بازیکن دوپینگی فوتسال در اولین نشست نادو طی روزهای آتی انجام خواهد شد. تا آن زمان و مشخص شدن حکم قطعی این بازیکن، محرومیت تعلیقی وی ادامه خواهد داشت.

نوروزی از اشاره به نام یا تیم این بازیکن دوپینگی فوتسال امتناع کرد و گفت: اشاره به هر یک از این مشخصات بازیکنان متخلف تا پیش از صدور حکم آنها منع قانونی دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین در مورد مثبت اعلام شدن تست دوپینگ بشیر باباجان زاده و اینکه آیا این موضوع به نادو ایران هم اعلام شد، گفت: خیر؛ اصلا در جریان دوپینگ این کشتی گیر نبودیم. ظاهرا نمونه باباجان زاده که مثبت هم اعلام شده مربوط به جام جهانی ۲۰۱۶ شیراز می شود که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد. این نمونه توسط ماموران اتحادیه جهانی کشتی گرفته شده بود و بر همین اساس مدیریت نتایج آن هم بر عهده خود آنها بود.

کد N1590729

وبگردی