آفتاب
رییس ستاد مرکزی 9 دی

حماسه 9 دی نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد

حماسه 9 دی نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد

اردبیل- ایرنا- رییس ستاد مرکزی 9 دی گفت : مردم ایران در حماسه 9 دی با حضور پرشور خود نقشه شوم دنیای استکبار را در هم شکست و خطرناکترین تهدید را از نظام وانقلاب دفع کرد.

به گزارش ایرنا، علی محمد نائینی پنجشنبه درآ یین بزرگداشت سالگرد نهم دی در اردبیل، حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی را الگوی مناسب برای مردم بویژه مسئولین در مواجهه با چالش ها و تهدیدهای جدید انقلاب و نظام دانست.
وی عنوان کرد: در حماسه 9 دی ظرفیت و واقعیت های انقلاب به صورت خودجوش و بدون برنامه ریزی شده توسط آحاد مختلف مردم به نمایش گذاشته شد.
نائینی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی متعلق به هیچ جریان و گروه خاصی نیست بلکه همه مردم ایران در ایجاد آن سهیم هستند، گفت: در این روز بزرگ و عاشورایی مردم با ولایت، انقلاب و نظام اسلامی تجدید پیمان کردند و به همین خاطر در تاریخ انقلاب ماندگار شد.
وی بیان کرد: 9 دی سرچشمه عزت و سر آغاز استقلال همه جانبه کشور برای دستیابی به یک تمدن بزرگ اسلامی است.
او با بیان اینکه در 9 دی شعار مردم کاملا معنا دار بود، اظهار کرد: ملت ایران در این روز شعارهای روشن می دادند و برای سران غرب و استکبار، و منافقان و نخبگان سیاسی کشور پیام روشن و واضحی می دادند.
نایینی گفت: ملت با حضور حماسی و عظیم در 9 دی وحدت، وفاداری خود به ولایت، انقلاب و نظام را به دنیا نشان داد و استکبار و بدخواهان کشور را ناامید کرد.
وی با اشاره به اینکه باید مسئولان به دغدغه مقام معظم رهبری توجه داشته باشند، افزود: خطر نفوذ، تحریف مکتب امام و انقلاب، استحاله روحیه انقلابی در جامعه، تعضیف باورهای مردم، ایجاد نامیدی در جامعه و اعتماد به دشمنان از جمله دغدغه های رهبری است.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند نخبگان و سیاستمدارانی هوشمند، بصیر و انقلابی است، اظهار کرد: کشور مسئولانی می خواهد که به قدرت داخلی کشور باور داشته باشد در مقابل دشمنان ملت و نظام در اثر کوچکترین فشار عقب نشینی نکند، مردم را سرمایه خود بداند، اهل شعار و حرف نباشد و به اقتصاد مقاومتی عمل کند.
در این همایش سرود همگانی ویژه حماسه 9 دی اجرا شد و مردم شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند سر می دادند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** اانتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
کد N1590607

وبگردی