آفتاب
مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

حماسه ۹ دی تجلی دین‌داری و ولایت مداری ملت ایران بود

حماسه ۹ دی تجلی دین‌داری و ولایت مداری ملت ایران بود

بجنورد- مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت، دین‌داری و ولایت مداری ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی آسودی ظهر پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: در حماسه ۹ دی مردم هوشیارانه و بدون دعوت هیچ سازمانی خودجوش برعلیه سران فتنه به صحنه آمدند و به دنیا ثابت کردند که با تأثیر از اهل‌بیت مردمی با بصیرت هستند و فریب نخواهند خورد.

وی با اشاره به اینکه مردمی که از ابتدای نهضت تاکنون گوش‌به‌فرمان رهبر و ولی‌فقیه زمان بودند واز او تبعیت و حمایت کردند، افزود: در فتنه سال ۸۸ نیز این مردم با هوشیاری فتنه‌ای که به دست آمریکا و سران فتنه طراحی‌شده بود را خنثی کردند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: در سال ۸۸ سه اتفاق رخ داد که نخستین آن حضور ۴۰ میلیون ایرانی در پای صندوق‌های رای بدون هیچ‌گونه زور و تحمیل، دوم کاری بود که سران فتنه باخیانت به‌نظام و اهانت به مردم درزیرسوال بردن انتخابات انجام دادند.

سردار آسودی تصریح کرد: سران فتنه با قانون‌شکنی، خدشه‌دار کردن و تهمت به‌نظام، تلاش کردند نظام و کشور را در منظر بین‌المللی بی‌آبرو کنند.

وی بیان کرد: این افراد خدشه به‌نظام وارد کردند و یک اختلافات داخلی را به چالش تبدیل کردند و اگر این افراد به تقلب در انتخابات اعتقاد داشتند باید از طریق فرایند قانونی این موضوع بررسی می‌شد نه اینکه در جهت بی‌آبرو کردن کشور و تحریک کردن مردم و به خیابان ریختن و ایجاد اغتشاش گام برداشتند.

 مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: در فتنه سال ۸۸ سران فتنه و منافق سعی در بی‌آبرو کردن کشور و نظام در منظر بین‌المللی داشتند و به امام راحل و مقام معظم رهبری اهانت توهین کردند که باید سران فتنه در آن ایام راه خود را با اغتشاش‌گران و منافقان جدا می‌کردند که این افراد حتی تاکنون یک عذرخواهی از رهبر و مردم نکرده‌اند.

سردار آسودی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب با روشنگری و رهنمودها صفوف مردم را ازسران فتنه جدا کردند و مردم فهمیدند که سران فتنه دست در دست دشمن‌دارند و فروپاشی و از بین بردن امنیت و اصل نظام را هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی یکی از برکات حماسه ۹ دی است، افزود: جبهه مقاومت بعد از حماسه ۹ دی تقویت شد و امروز کشور با سربلندی اعلام می‌کند که قدرت برتر جهان است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم ایران نه فتنه را فراموش می‌کنند ونه فتنه گران را می‌بخشند، بیان کرد: سران فتنه خائن هستند و باید مجازات شوند.

کد N1590449

وبگردی