آفتاب
سردار افشار:

اصل جریان فتنه 88 تخریب و براندازی نظام بود/ تقلب درانتخابات اسم رمز فتنه گران بود

اصل جریان فتنه 88 تخریب و براندازی نظام بود/ تقلب درانتخابات اسم رمز فتنه گران بود

سنندج- ایرنا- مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فتنه سال 88 را محصول سال ها تلاش دشمن دانست و گفت: این فتنه یک اتفاق مقطعی نبود و از قبل بر روی آن برنامه ریزی شده بود و تقلب در انتخابات اسم رمز آنان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار علیرضا افشار روز پنجشنبه در ایین گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن ورزشی ازادی سنندج اظهار کرد: راس کل فتنه آمریکا بود و تمامی گروه های سیاسی معاند و منافقین که با هم دشمن و مخالف بودند در یک سنگر و یک صف با افراد معاند داخل پیوند برقرار و فضای فتنه آلود ایجاد کردند.
وی افزود: اصل جریان فتنه ضربه به نظام، تخریب و براندازی آن است و دشمن سعی دارد با ایجاد این جریان ها، طرف خودی را به وسیله ابزار خود از جمله شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و غیره به خودش مشغول نگه دارد و به اهدف شوم خود دست پیدا کند.
سردار افشار با بیان اینکه علاوه بر این اقدامات، حوادث ساختگی نیز درست کرده و به حساب ملت و نظام ما می گذارند اظهار کرد: از اول پیروزی انقلاب که آمریکای جنایتکار منافع خود را در کشور ما در خطر دید حرکت جنگ نرم شروع شد و همچنان ادامه داد.
وی افزود: ایجاد این جریان ها در فضای جامعه شبهه ایجاد می کند و در این راستا همه وظیفه داریم که هوشیار باشیم بخصوص نخبگان و کسانی که مسائل را می دانند و می فهمند باید جریان را برای مردم بیان کنند و به آنان آگاهی دهند.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این افراد اگر سکوت کنند فتنه را یاری داده اند گفت: بالاترین خطر برای یک ملت در یک شرایط انقلابی این است که افراد و شخصیت های انقلاب همسو با دشمن باشند.
وی ادامه داد: امروز نیز فتنه بزرگ جهانی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام اتفاق افتاده است فتنه ای که توسط جریان های ساخته شده آنان، ملت های مسلمان را به جان هم می اندازند.
سردار افشار افزود: این بار نیز لطف الهی شامل حال امت اسلامی شده و تمامی جهان اسلام علیه این فتنه گران و مزدوران آمریکایی صف واحدی دارند و اجازه دستیابی آنان به اهداف شومشان را نمی دهند.
وی بیان کرد: خواسته دشمن، دشمنی است و استکبار جهانی دست بردار نیست و برای ضربه زدن به روح و روان ملت ما دست به هر توطئه ای می زنند و ما همواره باید با بصیرت و هوشیاری در مقابل این توطئه ها ایستادگی کنیم.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: امروز روزی است که ملت ایران در امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند و این امتحان در شرایطی برگزار شد که دشمن همه توان خود را برای فریب افکار عمومی به میدان آورده بود.
وی افزود: جریان فتنه بسیار سخت تر از جنگ است چون در جنگ صف دشمن و خودی مشخص است و رزمندگان ما دچار گمراهی نمی شوند اما در جریان فتنه ممکن است بخاطر شرایط غبارآلودی که دشمن ایجاد کرده ما به جای سینه دشمن سینه دوست را هدف قرار دهیم و به جای دفاع از انقلاب و وطن به نفع دشمنان عمل کنیم.
سردار افشار تاکید کرد: در این راستا بصیرت و هوشیاری لازم است و باید حرکتی که دشمن در زمینه فریب افکار عمومی ایجاد کرده برای مردم بیان شود.
وی اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی ضد اسلام نیستند بلکه ضد دین هستند و بین همه ادیان اختلاف و تفرقه ایجاد کرده و آنان را به جان هم می اندازند.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در کشور ما ادیان توحیدی در کنار هم و هماهنگ با هم بوده و رحمت الهی شامل حال همه می شود.
وی با بیان اینکه 9 دی خط پایانی بر جریان فتنه ای بود که می خواست طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچد اظهار امیدواری کرد ملت ما در راستای حفظ این نظام و رسیدن به قله های پیروزی وحدت و همبستگی خود را همچنان حفظ کرده و دشمنان را ناکام بگذارند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی
کد N1590411

وبگردی