آفتاب
معاون حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان:

تدوین اساسنامه شورای معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

تدوین اساسنامه شورای معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

معاون جهاد علمی و فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از تدوین اساسنامه شورای معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در نشست اعضای شورای مرکزی معرفت جویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، امین جلال منش گفت : اساسنامه شورای معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در نشست سه روزه اعضای شورای مرکزی معرفت جویان تدوین شد.

وی ادامه داد: در این اساسنامه که برای تایید نهایی به شورای سیاستگذاری معرفت جویان ارائه خواهد شد و در آن موضوعاتی مانند مراحل تشکیل، شرح وظایف، فرآیند تشکیل شورای معرفت جویان همچنین نحوه نقش آفرینی شورای معرفت جویان مرکز در حیطه های جذب، سازماندهی، فعالیتهای جهادی، آموزشی، تربیتی مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تبیین شده است.

معاون جهاد علمی و فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان افزود: در این سند، نحوه تشکیل مجمع عمومی معرفت جویان، نحوه انتخاب شورای مرکزی معرفت جویان کشور و کمیسیون های شش گانه آموزش، تربیتی، جذب و سازماندهی، فعالیتهای جهادی و نظارت و ارزیابی تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه معرفت جویان، مراکز حوزه علوم اسلامی را خانه تعالی و بالندگی خود می دانند افزود: از اهداف مهم این شورا، ایجاد زمینه مناسب جهت تعالی و تحقق اهداف و برنامه های مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با استفاده از شبکه معرفت جویان و دانشجویان در دانشگاه های سراسر کشور همچنین مشارکت در تصمیم سازی در سطوح مختلف مدیریتی است که در کنار این اهداف موضوعاتی مانند تلاش حداکثری برای سازمان دهی و ظرفیت سازی معرفت جویان و دانش آموختگان حوزه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد N1590361

وبگردی