آفتاب
ائمه جمعه سیستان در گفت وگو با مهر:

اهمیت حماسه ۹ دی بصیرت بی نظیر مردم بود/اتحاد و انسجام رمز پیروزی

اهمیت حماسه ۹ دی بصیرت بی نظیر مردم بود/اتحاد و انسجام رمز پیروزی

زابل- به مناسبت حماسه تاریخی ۹دی جمعی از امامان جمعه دارالولایه سیستان در گفت و گو با خبرنگاران مهر، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در این رابطه پرداختند.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص حماسه تاریخی ۹دی گفت: ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و دراین روز بسیجیان همراه با ملت جهت میثاق با ولی امر مسلمین جهان به صحنه آمدند.

وی به حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات سال ۸۸  اشاره کرد و افزود: حضور ۴۰ میلیونی ملت شریف ایران در انتخابات دشمنان اسلام را ناامید کرد اما برخی با رقم زدن فتنه شیرینی این حماسه ملی را در کام مردم ما تلخ کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ولایت فقیه این هدیه بزرگ الهی نبود خدا می داند چه بر سر ملت شریف ایران می آمد، ملتی که با لبیک جانانه به ندای رهبر معظم انقلاب با هوشیاری موفق شدند یکبار دیگر در امتحانی سخت سربلند شوند و از گردنه سخت فتنه لایه دار ۸۸ به سلامت عبور کنند و کودتای مخملی آمریکا را خنثی کنند.

اهمیت حماسه ۹دی بصیرت بی نظیر مردم بود

حجت الاسلام محمود پارسا امام جمعه شهر بنجار در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۹دی ماه مناسبت خوبی برای ساکتین درفتنه بود که از فتنه گران جدا شوند وبه صف مومنان بپیوندند.

وی در ادامه به استراتژی فتنه گران اشاره کرد و گفت: تغییر در ماهیت نظام اسلامی و براندازی نظام با سردادن شعار جمهوری ایرانی و حذف ولایت فقیه از اهداف فتنه گران بود و در واقع استراتژی اصلی آنها حذف دین و اسلام از کشور و به آتش کشیدن نماد های مقدس بود که مردم با حضور همیشه در صحنه خود باعث خاموش شدن آتش فتنه شدند.

هدف عاملان فتنه ۸۸براندازی نظام بود

حجت الاسلام محمد راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت رهبر معظم انقلاب نقشه آنها خنثی شد.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک حرکت ضد نظام ودین بود ونشان داد که نظام اسلامی دشمنان زیادی در جهان دارد.

۹دی برگ زرینی از دفتر انقلاب

حجت الاسلام مجتبی اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر نیز اظهار داشت: فتنه ۸۸ برآمده از اراده دشمنان ملت و با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وانگلیس بود.

وی خاطرنشان کرد: ۹دی ماه برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی و رحمت واسعه پروردگار بود که کشور را بیمه کرد و امسال هم این ملت بیدار و همیشه درصحنه حماسه دیگری را خلق کردند و همه باهم در این مراسم شرکت کردند تا نسل جوان با حوادث جامعه و عوامل عزت و اقتدار آن آشنا شوند.

اتحاد و انسجام ملت ایران رمز پیروزی

حجت الاسلام‌ حسن خدری امام‌جمعه شهرستان زهک در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد دشمن با به راه انداختن شایعه و دروغ اختلاف افکنی کند و در مدت ۴۰ سال گذشته اتحاد و انسجام ملت ایران رمز پیروزی و موفقیت ملت بوده که به برکت ولایت حاصل شده است.

وی به بررسی ابعاد فتنه دشمن پرداخت و گفت: ۹ دی فرصتی است تا بتوانیم این ابعاد را برای ملت و نسل جوان بازخوانی کنیم تا عبرتی برای آینده باشد تا دشمن نتواند با ایجاد تفرقه و اختلاف نقشه های خود را عملی کند.

بعد از توطئه جنگ تحمیلی فتنه ۸۸ بزرگترین توطئه در دوران انقلاب اسلامی ایران بود

حجت الاسلام‌ ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند نیز در این رابطه گفت: در نهم دی سال ۸۸ استکبار با عوامل داخلی و خارجی خود به میدان آمده بود و بعد از توطئه جنگ تحمیلی فتنه ۸۸ بزرگترین توطئه در دوران انقلاب اسلامی ایران بوده است.

کد N1590281

وبگردی