آفتاب
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه:

۹ دی تجلی عشق مردم به ولایت بود/ قبولی ملت ایران در آزمون بصیرت

۹ دی تجلی عشق مردم به ولایت بود/ قبولی ملت ایران در آزمون بصیرت

دامغان - معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، حماسه ۹ دی را تجلی عشق مردم به ولی فقیه دانست و گفت: درایت و هوشمندی به موقع مقام معظم رهبری توطئه فتنه گران را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهران طهماسبی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی مردم دامغان به میزبانی مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه فتنه گران اصل نظام و ولایت فقیه را مورد هدف خود قرار داده اند، افزود: هوشیاری و بصیرت مردم و درایت ها و رهبری های مقام معظم رهبری بود که فتنه گران نتوانستند در سال ۸۸ به اهداف خود دست پیدا کنند.  

وی اضافه کرد: بی احترامی فتنه گران در سال ۸۸ به ولایت فقیه و اهل بیت (ع) و عاشورا یکی از عوامل خلق حماسه عظیم ۹ دی بود که مردم به صحنه آمدند و یک حماسه بزرگ و به یاد ماندنی را به ثبت رساندند.  

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی روز بیعت با ولایت و تجلی بصیرت الهی نام گرفت، افزود: حماسه ۹ دی روز پایداری بر ارزش های الهی بوده که ملت عاشورایی با حضور در این حماسه دین خودشان را به حضرت سیدالشهدا (ع)، ولایت فقیه و رهبری در عمل به نمایش گذاشتند.  

طهماسبی با اعتقاد به اینکه حماسه عظیم ۹ دی در سال ۸۸ روح دیگری به انقلاب اسلامی ایران و کشور داد، خاطرنشان کرد: از سویی دیگر حماسه عظیم ۹ دی آزمونی بود که ملت دوستدار اهل بیت (ع) و ولایت فقیه به صورت خودجوش وارد میدان شدند.  

وی با بیان اینکه بسیجی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه بن بست ندارد، اظهار داشت : همه ما باید محکم روی دستاوردهای نظام، امام (ره) و رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی بایستیم و از آن به خوبی دفاع کنیم.  

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما میراث دار خون پاک ۳۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده هستیم و نباید به دشمنان باج دهیم و از اصول و آرمان های خود کوتاه بیائیم، بلکه باید در راه حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.  

طهماسبی با بیان اینکه هدف از مذاکرات برداشتن تحریم های ظالمانه بود، افزود: چهار سال خودمان را سرگرم و معطل مذاکرات کردیم و در آخر با بد عهدی های همیشگی آمریکا مواجه شدیم و این را از روز اول می دانستیم ولی عده ای افراد به این مطلب واقف نبودند و خود را سرگرم این بازی کردند که در نتیجه هیچ سود و عایدی برای آنان داشت.  

وی، آمریکا را نماد فتنه و عاملی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:دولتمردان آمریکا هرگز نمی خواهند ملت ایران رشد و توسعه پیدا کنند.  

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره نباید از روی تحقیر و ذلت باشد و بلکه در بحث مذاکرات باید از روی قدرت با طرف مقابل حرف زد، افزود: ما با این نوع مذاکره مخالف هستیم.  

وی با بیان اینکه فتنه امروزی از فتنه سال ۸۸ پیچیده تراست، گفت: همه باید بصیرت و هوشیاریمان را بالا ببریم و نگذاریم دشمن از راه های مختلف به کشور نفوذ پیدا کند و باید با نفوذ دشمن مقابله کرد.  

کد N1590006

وبگردی