آفتاب

ادیانی‌راد:نمایندگان بهداشت صوتی را رعایت کنند/لاریجانی:خانم ابتکار را دیدید تذکر محیط‌ زیستی دادید

ادیانی‌راد:نمایندگان بهداشت صوتی را رعایت کنند/لاریجانی:خانم ابتکار را دیدید تذکر محیط‌ زیستی دادید

نماینده مردم مازندران در تذکری به انتقاد از فریادهای همکارانش در مجلس پرداخت و خواست که همکارانش بهداشت صوتی را رعایت کنند، نکته‌ای که رئیس مجلس با مزاح در رابطه با آن گفت: لابد شما خانم ابتکار را اینجا دیدید و از باب محیط زیست این تذکر را گفتید.

به گزارش خبرآنلاين،  ادياني راد نماينده مردم قائمشهر در مجلس دهم در جلسه علني چهارشنبه-8 دي- در تذكري نسبت به بي‌توجهي نمايندگان نسبت به رأي گيري مواد لايحه برنامه ششم توسعه، انتقاد كرد: تذكر بنده ناظر بر ماده 80 است، اين ماده مي‌گويد كه نمايندگان براساس مسئوليت نمايندگي ملتزم به حفظ حيثيات مجلس و نمايندگان و.. هستند. در چند راي گيري قبلي 108 ، 84، 77، بازهم 77 نفر راي ندادند. در اصل ماده هم 54 نفر راي ندادند.اين درست نيست.

وي در ادامه انتقادهايش، سمت و سوي نقدش را به صداي بلند همكارانش برد و گفت: همكاران عزيزمان از باب بروز مسئوليت خودشان در موافقت و مخالفت و تنظيم صدا داشته باشند. از همكاران خواهش مي‌كنم كه بهداشت صوتي را در مجلس رعايت كنند.

نقد ادياني راد نسبت به صداي بلند همكارانش با شوخي رئيس مجلس همراه شد که گفت: لابد شما خانم ابتكار را اينجا ديديد و از باب محيط زيست اين تذكر را گفتيد.

همچنين رئيس مجلس در مورد بخش اول تذكر اين نماينده مازندان ضمن تأييد آن، تصريح كرد: تذكر درستي است نمايندگان تلاش كنند خودشان را به صندلي برسانند و راي بدهند.

29217

 

کد N1589317

وبگردی