آفتاب
فرمانده ناجا:

ریشه جرائم باید خشک شود

ریشه جرائم باید خشک شود

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید کاری کنیم که ریشه جرائم خشک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور که امروز(چهارشنبه) در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ملاک پلیس رضایتمندی مردم از افزایش خدمت‌رسانی، امنیت و سرعت عملش است و خوشبختانه در نظرسنجی اخیری که توسط سازمان‌های بیرونی ناجا انجام شد؛ رضایتمندی شهروندان در شش ماهه امسال چهار درصد افزایش پیدا کرده است. در همین رتبه‌بندی اعتماد مردمی به ناجا از رتبه دهم در سال گذشته به رتبه چهارم رسیده است.

وی  با اشاره به اینکه نباید به این رتبه اکتفا کنیم، گفت: تنها ارتقای کشف مهم نیست، اگرچه ارتقای کشف وظیفه ماست، ما باید کاری کنیم که ریشه جرم خشک شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای بهبود کیفیت خودروها در مبارزه با سرقت انجام داده‌ایم که این باعث کاهش وقوع جرم و افزایش قدرت کشف می‌شود. می‌توان گفت که بیش از 95 درصد سرقت خودروها در کشور کشف می‌شود.

اشتری تصریح کرد: ارایه مشاوره به سازمان‌های دیگر و ارتقای آمادگی و کشف دو مسوولیت پلیس آگاهی است که باید ادامه داشته باشد. در مجموع سرقت‌هایی که در کشور انجام می‌شد؛ پنج درصد کاهش داشته‌ایم.

 

کد N1589252

وبگردی