آفتاب

سفر رایگان به کیش جایزه برندگان جشنواره همام

سفر رایگان به کیش جایزه برندگان جشنواره همام

کیش -ایرنا- معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش حمایت از تولیدات ملی و کار ملی را از اهداف برگزاری جشنواره همام دانست و گفت که سفر رایگان به کیش جایزه برندگان در قرعه کشی این جشنواره است .

محمد محب خدایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد جزئیات برگزاری این جشنواره اظهار کرد : با توجه به ابلاغ سیاست های کلی 'اقتصاد مقاومتی' و تاکید بر نقش مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بر آن شدیم تا جشنواره ای سراسری را در این راستا برگزار کنیم.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره 'همت ملی،اقتصاد مقاومتی'(همام) در کیش اظهار کرد : هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه برای مصرف کنندگان جهت خرید کالای ایرانی، کمک به جذب گردشگر به کیش و عاملی بر ارتقای کیفیت محصولات داخلی است .
وی با اعلام اینکه تبلیغات برای این جشنواره در آینده نزدیک از شبکه های سراسری و رسانه ملی پخش می شود اضافه کرد : این طرح همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) آغاز شده و با مشخص شدن تولید کنندگانی که در این برنامه مشارکت دارند جشنواره اجرا می شود.
محب خدایی اظهار کرد : این برنامه عاملی برای سفر به کیش، کاهش انگیزه های خرید کالاهای خارجی ،گردش نقدینگی و جلوگیری ازخروج ارز است، همچنین کمکی برای کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغ محصولات ملی خواهد بود.
وی به ایرنا گفت : تمامی کالاهای ایرانی مشمول این جشنواره می شوند و شهروندان در سراسر کشور با خرید کوچکترین کالای ایرانی و ارسال کد به جشنواره در چرخه قرعه کشی وارد می شوند که در صورت برنده شدن از مزایایی همچون سفر رایگان به جزیره کیش بهره مند خواهند شد .
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه روزانه حجم زیادی جایزه رایگان تور کیش در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت افزود: بعد از آغاز این جشنواره سراسری ، مراسم قرعه کشی بصورت روزانه انجام خواهد شد و منتخبین آن از تور رایگان پرواز و اسکان بهره مند خواهند شد.
1630*1641/
خبرنگار: مریم زبان دان - انتشار دهنده : امیر برزی
کد N1588808

وبگردی