آفتاب

ایستگاه چهاردهم لیگ برتر والیبال؛ بازگشت دوباره صالحین ورامین به لیگ

ایستگاه چهاردهم لیگ برتر والیبال؛ بازگشت دوباره صالحین ورامین به لیگ

تهران - ایرنا - هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) درحالی با شش دیدار پیگیری خواهد شد که تیم صالحین نماینده ورامین بعد از برطرف کردم مشکلات خود دوباره به لیگ برتر بازگشته و در نخستین مسابقه دور برگشت مقابل حریف خود به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» فردا (چهارشنبه) با شش دیدار در شهرهای اراک، اردکان، آمل، تبریز و تهران (دو مسابقه) پیگیری خواهد شد.
تیم صالحین ورامین که در دو هفته دور برگشت به دلیل مشکلات داخلی و به خاطر حاضر نشدن در دو مسابقه با تصمیم سازمان لیگ والیبال از ز لیگ برتر حذف شده بود، پس از کسب مجوز مجدد از سازمان لیگ این هفته به میدان می رود و در تبریز میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.
تیم های صالحین ورامین (6 برد و 17 امتیاز) و شهرداری تبریز (4 برد و 14 امتیاز) در رتبه های هشتم و نهم جدول قرار دارند و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود نماینده ورامین به پایان رسید. دو تیم یک بازی کمتر انجام داده اند.
تیم والیبال پیکان تهران که در هفته سیزدهم، صدر جدول این رقابت ها را تصاحب کرد، در هفته چهاردهم در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان میهمان خاتم خواهد بود.
پیکانی ها که این روزها در لیگ برتر فوتبال نیز در جمع صدرنشینان هستند، برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر والیبال محکوم به شکست حریف هستند و اگر این پیروزی با سه امتیاز کامل باشد، برای یاران پیمان اکبری بهتر است زیرا اختلاف دو امتیازی خود را با بانک سرمایه که در تعقیب آنان هستند، حفظ می کنند.
تیم پیکان هم اکنون با 11 برد و 31 امتیاز در صدر جدول است و خاتم اردکان با شش برد و 20 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود پیکان در خانه والیبال تهران به پایان رسید.
تیم بانک سرمایه که در هفته سیزدهم با شکست مقابل شهرداری ارومیه صدر جدول را از دست داد، در هفته چهاردهم در اراک میهمان شهرداری این شهر است. شاگردان مصطفی کارخانه در بانک سرمایه برای بازگشت به صدر جدول باید فاتح دیدارهای خود از جمله مسابقه با شهرداری اراک باشند.
بانک سرمایه با 11 برد و 29 امتیاز در رتبه دوم جدول هستند و شهرداری اراک با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه یازدهم، این داده های آماری حکایت از امید بالای بانک سرمایه برای شکست حریف دارد اما شهرداری اراک در بازی های خانگی متفاوت است. این تیم در دیدار رفت و در خانه والیبال تهران سه بر یک مقابل نماینده اراک به پیروزی رسید.
در سومین دیدار هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال، نارنجی پوشان سایپا میزبان هاوش گنبد خواهند بود. تیم هاوش بعد از دو هفته میزبانی در دور برگشت، این هفته میهمان است و بازیکنان این تیم در جدالی غیرخانگی به مصاف سایپا می روند.
سایپا با هفت برد و 22 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و نماینده والیبال گنبد با سه برد و 9 امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در گنبد نیز سه بر یک به سود سایپا شد و نارنجی پوشان که رقابت نزدیکی با پارسه تهران دارند، برای حفظ جایگاه خود و حتی صعود یک پله ای باید، هاوش را در تهران شکست دهند.
در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر و در خانه والیبال تهران، تیم پارسه میزبان سازمان عمران شهرداری ساری است. پارسه با هشت برد و 25 امتیاز در رتبه سوم جدول است و نماینده ساری با شش برد و 18 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر دو به سود پارسه به پایان رسید.
برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال و اسامی داوران و ناظران این دیدارها به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15
سایپا تهران – هاوش گنبد
داور اول: مجید محسنی، داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: محمد حسین شفقی

تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پارسه تهران – سازمان عمران شهرداری ساری
داور اول: داود نافعی، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: اسماعیل صباغ

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16
شهرداری اراک – بانک سرمایه
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: یونس حسن زاده

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16
خاتم اردکان – پیکان تهران
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: محمد حسن خوشدل

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
کاله مازندران – شهرداری ارومیه
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسه و ناظر: حمید حق بین

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – صالحین ورامین
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: محمد عشقدوست و ناظر: حسین پورکاشیان
ورزشی(2)**1379* 1701
خبرنگار: هادی افتخاری* انتشار دهنده: حمید قدیمی
کد N1588030

وبگردی