آفتاب

خاتمه نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

خاتمه نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

ایلنا: نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که با حضور 700 مهندس ساختمان و معاون وزیر راه و شهرسازی در محمود آباد مازندران جریان داشت، روز دوشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که با حضور 700 مهندس ساختمان و معاون وزیر راه و شهرسازی در محمود آباد مازندران جریان داشت، روز دوشنبه به کار خود پایان داد.

دبیر کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست هدف از برگزاری این رویداد ملی را آگاه سازی جامعه مهندسان و کارگران ساختمانی از مضرات نادیده گرفتن ایمنی، بهداشت و محیط زیست اعلام کرد.

 سید محمد تاکامی روز دوشنبه در اختتامیه کنفرانس ملی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در محمودآباد گفت: بی توجهی به مبحث 12 مقررات ملی ساختمان سالانه هزینه زیادی از جمله مرگ کارگران ساختمانی را رقم می زند که جبران برخی از این حوادث نیز ناممکن است.

وی افزود: در استان مازندران روزانه 2 حادثه ساختمانی رخ می دهد که در سال منجر به مرگ 21 نفر از کارگران می شود و تعداد زیادی از این کارگران نیز مصدوم می شوند.

عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهارداشت: این در حالیست که با رعایت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست می توان از بروز بسیاری از این حوادث جلوگیری کرد.

تاکامی برگزاری کنفرانس HSE و راه اندازی دبیرخانه دایمی آن را در مازندران نقطه عطفی برای عملیاتی شدن ایمنی، بهداشت و محیط زیست در واحدهای کارگاهی ساختمانی دانست و ابراز امیدواری کرد تا دبیرخانه دایمی  HSE (ایمنی ، بهداشت و محیط زیست) بتواند راهکارهای مناسبی را برای کاهش حوادث ساختمانی فراهم کند.

رئیس کمیته علمی کنفراس ایمنی، بهداشت و محیط زیست کاهش حوادث ساختمانی را در گرو تلاش و همکاری سازمان ها و دستگاه های مرتبط و دست اندرکاران صنعت ساختمانی دانست.

فرشید رضا حقیقی کاهش اثراث زیست محیطی و بهینه سازی مصرف آب در صنعت ساختمانی را از دیگر مطالبات کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و سلامت از دست اندرکاران صنعت ساختمانی اعلام کرد.

کد N1587507

وبگردی