آفتاب

بنیاد شهید پیگیر رفع مشکلات فرزندان حضانتی شهدا است

بنیاد شهید پیگیر رفع مشکلات فرزندان حضانتی شهدا است

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد وظیفه دارد مشکلاتی که در خصوص فرزندان حضانتی شهدا وجود دارد را پیگیری و برطرف کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در دیدار با جمعی فرزندان حضانتی شهدا تأکید کرد: بنیاد وظیفه دارد مشکلاتی که درباره فرزندان حضانتی شهدا وجود دارد را پیگیری و برطرف کند و در همین راستا نیز برای رسیدگی به مشکلات تمام فرزندان‌شهدا اصلاحاتی را برای اعمال در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: توصیه ما به مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این است که در حوزه‌های اشتغال و مسکن، فرزندان حضانتی شهدا در اولویت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آرامش، امنیت و اقتدار امروز کشور ما مدیون خون شهداست، افزود: همه ما وظیفه داریم احترام خون شهدا را حفظ کنیم و فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) که شهدای گران‌قدر ما با اتکا به آن به جبهه‌ها رفتند را توسعه دهیم.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: در حال حاضر بنیاد علاوه بر کارهای خدماتی، فعالیت‌های زیادی را نیز در حوزه مسائل فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت انجام می‌دهد و امروز شاهد افزایش پخش تولیدات فرهنگی این حوزه از طریق رسانه‌ها و به‌خصوص صداوسیما هستیم و به همین دلیل آشنایی مردم با عظمت شهدا و فرهنگ آنان در حال افزایش است.

گفتنی است، فرزندان شهدای حاضر در این دیدار نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و همچنین سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام حسن کاویانی مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان مسائل مرتبط با فرزندان حضانتی شهدا پرداختند.

کد N1586821

وبگردی