آفتاب
معاون اتحادیه انجمن های اسلامی؛

یادواره ملی سرگذشت پژوهی زنان مجاهد سال آینده برگزار می شود

یادواره ملی سرگذشت پژوهی زنان مجاهد سال آینده برگزار می شود

معاون برنامه سازی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: سال آینده از نتایج سرگذشت پژوهان دختران دانش آموز یادواره ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم ملکی در مراسم اختتامیه طرح لشگر فرشتگان که در دبیرستان دخترانه شاهد شهدای هفتم تیر در حال برگزاری است، افزود: طرح لشگر فرشتگان از سال ۹۲ در امتداد طرح همکلاسی آسمانی ویژه دختران مطرح شد و توسط اتحادیه انجمن های اسلامی اجرا شد.

وی ادامه داد: موضوع شهید و شهادت به عنوان یک وضعیت تربیتی در مدارس دخترانه طی این طرح بررسی می شود. لشگر فرشتگان توسط گروه های سرگذشت پژوهی در مدارس اجرا خواهد شد.

معاون برنامه سازی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی تصریح کرد: تقویت هویت انقلابی، احساس مسئولیت نسبت به ارزشهای انقلابی در پرتو زنان انقلاب اسلامی، پیوند قلبی، شناخت استعدادها و توانمندی ها، شناخت دانش آموزان دختران از توانمندی زنان در عرصه مجاهدت و پایداری و فهم زنان در تحقق جهاد کبیر از اهداف این طرح است.

ملکی افزود: در حوزه دختران به دنبال شناسایی نیاز دانش آموزان در حوزه شهید و شهادت بودیم به همین دلیل این طرح را دنبال کردیم و دانش آموزان در گروه های ۳ تا ۵ نفره سرگذشت پژوهی می کنند. این طرح برای اولین بار است که در حوزه شهید و شهادت ویژه دانش آموزان دختر برگزار می شود.

وی بیان کرد: سال آینده از نتایج سرگذشت پژوهان یادواره ملی برگزار خواهیم کرد.

ملکی همچنین به کنگره ملی زنان مجاهد مسلمان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره نشان دهنده استفاده از ظرفیت ویژه الگوی تعالی دختران است که پیرو طرح فرشتگان برگزار خواهد شد.

کد N1586155

وبگردی