آفتاب

همایش ملی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در مازندران گشایش یافت

همایش ملی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در مازندران گشایش یافت

ساری-ایرنا- نخستین همایش اچ اس ای ( ایمنی، بهداشت و محیط زیست) صبح امروز یکشنبه با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و استاندار در محمود آباد مازندران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارایرنا،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت که حدود 700مهندس ساختمان از سازمان نظام مهندسی 31 استان کشور در این همایش ملی شرکت دارند.
مهران فرصت روز یکشنبه در آئین گشایش نخستین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست افزود : برای این همایش 106 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه مبحث 12 ( اچ اس ای ) ارسال شد.
وی تعداد پوسترهای ارسالی به دبیرخانه نخستین همایش اچ اس ای را حدود 3 هزار قطعه اعلام کرده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به آمار بالای مرگ و میر و نقص عضو کارگران و مهندسان در کارگاه های ساختمانی اظهارداشت : تامین سلامت نیروی انسانی شاغل در کارگاه های ساختمانی همواره مورد توجه مسئولان امرقرار دارد.
وی مهمترین مشکل دراجرای اچ اس ای( ایمنی، بهداشت و محیط زیست ) را در مهندسی ساختمان جزیره ای عمل کردن نهاد های مرتبط دانست و خواهان ایجاد سیستم یکپارچه برای اجرای اچ اس ای در مهندسی ساختمانی شد.
وی گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران همواره از سازمان های پیشرو در رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان بوده که با توجه به رویکرد و رسالت اجتماعی در امور حرفه ای ، همواره توجه ویژه ای به اجرای مبحث دوازدهم و بیستم مقررات ملی ساختمان دارد.
فرصت اظهارداشت : این سازمان برای ارتقاء سطح ایمنی در کارگاه های ساختمانی برای 17 هزار کارگر و 10 هزار مهندس ساختمانی کلاس های آموزشی برگزار کرد.
62 هزار کارگر و32 هزار مهندس ساختمانی عضو سازمان نظام مهندسی مازندران هستند.
همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست به مدت 2روز در محمود آباد مازندران پیگیری می شود.
پیش از این قرار بود وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سخنرانان این همایش باشند.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
کد N1586083

وبگردی