آفتاب

راهیابی دانشگاه صنعتی شریف به مسابقات جهانی برنامه نویسی acm

راهیابی دانشگاه صنعتی شریف به مسابقات جهانی برنامه نویسی acm

هجدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام (acm) با برتری تیم‌های دانشگاه صنعتی شریف پایان یافت. در هجدهمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی ...

ایرنا:هجدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ای‌سی‌ام (acm) با برتری تیم‌های دانشگاه صنعتی شریف پایان یافت. در هجدهمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی «ای‌سی‌ام» منطقه غرب آسیا که به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، 82تیم سه نفره از 47دانشگاه کشور به رقابت پرداختند که درنهایت چهار تیمCrockPot، Mabva،KMJ Fans و mruxim از دانشگاه صنعتی شریف، رتبه‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند. در این دوره از مسابقات ای‌سی‌ام، تیم NesheTeam از دانشگاه تهران مقام پنجم این دوره از مسابقات را به دست آورد. تیم CrockPot از دانشگاه صنعتی شریف برای دومین بار به مسابقه جهانی acm که اردیبهشت ماه 96 در کشور آمریکا برگزار خواهد شد، راه پیدا کرد و تیم NesheTeam از دانشگاه تهران دومین نماینده‌ ایران در مسابقه‌ جهانی (در صورت تخصیص دو سهمیه به سایت تهران) خواهد بود.

 

تیم Dog Nine از دانشگاه شهید بهشتی که در این مسابقه به رتبه‌ هفتم دست پیدا کرد، قبلا از سایت لاهور پاکستان سهمیه‌ حضور در مسابقه‌ جهانی را دریافت کرده بود. در بخش مسابقه چالشی نیز تیم Tizi Remembers از دانشگاه صنعتی اصفهان اول شد و تیم‌های Wy Do We Fall‎ از دانشگاه صنعتی سجاد و Violetes از دانشگاه خوارزمی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این بخش از مسابقه را به خود اختصاص دادند. مسابقات سالانه «ای سی ام» با هدف ارتقای توان نخبگان برنامه نویس کشور و ایجاد شور و هیجان مثبت در آنان، تقویت مهارت حل مساله، طراحی و پیاده‌سازی در برنامه در زمان محدود، تقویت مهارت‌های گروهی و انجام کار تیمی برگزار می‌شود.

کد N1585914

وبگردی