آفتاب

نتایج تحلیل قیمت دلار در تاریخ ۲۰ آذرماه ۹۵

نتایج تحلیل قیمت دلار در تاریخ ۲۰ آذرماه ۹۵

نمودار یک بازار سرمایه آزاد بر اساس تصمیمات فعالان آن الگوهایی را تشکیل می دهد که یک تحلیلگر حرفه ای می تواند از روی این الگوهای نموداری، تصمیمات آتی فعالان آن بازار را حدس زده و رفتار آن را پیش بینی کند.

البته مسلم است که باتوجه با ذات عمل پیش بینی، هیچ تحلیلگری نمی تواند 100% اوقات، رفتار آینده بازار را درست پیش بینی کند ولی هرچه تحلیلگر موفق تر باشد، درصد درستی تحلیلهای او بالاتر خواهد بود. در اینجا با ذکر یک مثال واقعی، این امر را در مورد د بیشتر توضیح می دهیم :
در روز شنبه 20 آذر، نمودار قیمت دلار آزاد شرایطی را بوجود آورد که باتوجه به آن، ما به کاربران خود توصیه کردیم که افت احتمالی قیمت دلار آن روز تا حدود 3895 تومان یک فرصت بسیار مناسب خرید دلار است چون احتمالا از این محدوده قیمت دلار آزاد دوباره به شدت تقویت خواهد. ( لینک مشاهده خود تحلیل : تحلیل قیمت دلار - شنبه : 20 آذر - ساعت 11:00)
در آن روز قیمت دلار ابتدا تا حدود 3890 تومان افت کرد ولی پس از آن به شدت تقویت شد و در روزهای بعد حتی از مرز 4000 تومان نیز گذشت ولی کاربران ما از آن افت موقتی و فرصت مناسب 3895 تومان برای رفع نیازهای ارزی خود استفاده کردند. 
 
مسیر بعدی قیمت دلار چه خواهد بود؟ این افزایش قیمت دلار تا کجا ادامه خواهد داشت؟ 
شما با بازدید روزانه از تحلیلهای تیم آنالیز "الو ارز" در مورد بازارهای مختلف می توانید از وضعیت واقعی بازار آگاه شوید و از خرید و فروشهای هیجانی تحت تاثیر اخبار و شایعات و ضرر و زیانهای احتمالی آن ناشی از آن مصون بمانید.
تیم آنالیز "الو ارز"
www.AloArz.com
کد N1585690

وبگردی