آفتاب

مدیریت جهادی در دوران جنگ تحمیلی الگو است

مدیریت جهادی در دوران جنگ تحمیلی الگو است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با اتکا به توانمندی‌های داخلی و با بهره گیری از مدیریت جهادی، نداجا توانسته با اقتدار در آب‌های آزاد جهان حضور یابد و به آبادانی سواحل مکران بپردازد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه همایش مدیریت جهادی و امنیت ملی گفت: با توجه به اینکه کشور ما آرمان‌هایی دارد و طبق آن آرمان‌ها حرکت می‌کند در جهان با دشمنانی نیز مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمنان و برطرف کردن نیازهای داخلی و کاستن آسیب‌ها در مقابل دشمنان باید به مدیریت توجه ویژه کرد.

دریادار سیاری با بیان اینکه در ارگان‌ها و دستگاه‌ها در سراسر کشور شاهد مدیریت‌های مختلف هستیم افزود: اما سبکی که رهبری مطرح نمودند مدیریت جهادی است ولی اینکه مدیریت و مدیر جهادی چه ویژگی‌هایی دارند باید بررسی شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: برای گفتمان کردن این مدیریت راهبردی تصمیم بر آن شد که اولین همایش سراسری مدیریت جهادی و امنیت ملی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به جلسات مختلف قبل از همایش تصریح کرد: در این جلسات گفتمان‌سازی پیرامون مدیریت جهادی میان اندیشمندان و صاحب نظران صورت گرفت تا در همایش اصلی مطرح شود.

دریادار سیاری گفت: به دنبال آن هستیم تا ویژگی‌های مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری و چگونگی تعمیم آن در جامعه بررسی و گفتمان‌سازی کنیم که این موضوع با نگاه و توجه به توانمندی داخلی و مدیریتی بر مبنای ارزش‌های دینی است.

وی با بیان اینکه مصداق‌های زیادی در بحث مدیریت جهادی در کشور داریم یادآور شد: مدیریت جهادی در دوران جنگ تحمیلی یک الگو است ولی باید این نمونه‌ها جمع آوری و الگوسازی شود.

دریادار سیاری ادامه داد: این گفتمان باید مدیریت دانش شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران بعنوان مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری نیرو‌ها در سواحل مکران استقرار پیدا کردند که این موضوع متکی بر مدیریت جهادی است.

کد N1585581

وبگردی