آفتاب

جدیدترین رمان نویسنده‌ی «پیش از آنکه بخوابم» منتشر شد

جدیدترین رمان نویسنده‌ی «پیش از آنکه بخوابم» منتشر شد

زندگی دوم نوشته اس جی واتسون با ترجمه شقایق قندهاری در ۵۶۰ صفحه و ۳۸۰۰۰ تومان توسط نشر آموت منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ رمان زندگی دوم نوشته اس جی واتسون با این جملات همراه است:

همه ما رازهایی داریم...

جولیا به ظاهر، زندگی خوبی دارد، اما هنگامی که متوجه می‌شود خواهرش در حمله فرد نا‌شناسی به قتل رسیده‌است، می‌خواهد هرطور شده به علت آن پی ببرد. پس از مدتی، زمانی که تصور می‌کند پلیس موفق نشده سرنخی پیدا کند، تصمیم می‌گیرد خودش وارد عمل شود. درهمین رابطه سعی می‌کند با هویت خواهرش وارد سایت‌های اینترتی شود که خواهرش به آن‌ها سر می‌زده است، اما همه ما رازهایی داریم که...

 «ساندی تایمز: اثری جذاب، خیره‌کننده و پر دلهره.»

 «دیلی می‌رور: دارای پرداخت داستانی حیرت‌انگیز و به ‌‌نهایت گیرا که رفته‌رفته هولناک می‌شود.»

اس. جی. واتسون؛ در می‌دلند انگلیس به دنیا آمد و ساکن شهر لندن است. او در دانشگاه بیرمینگام در رشتهٔ فیزیک ادامه تحصیل داد و سپس به شهر لندن نقل مکان کرد و آن‌جا در بیمارستان‌های متعددی کار کرد تا سرانجام در حوزه شنوایی‌سنجی صاحب تخصص شد. نخستین اثر او، «پیش از آنکه بخوابم» رمانی برنده جوایز مختلف، به بیش از چهل زبان ترجمه شده و بیش از چهارمیلیون نسخه از آن به فروش رفته است. براساس همین رمان فیلمی نیز ساخته شده ‌است که بازیگران صاحب نامی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

شقایق قندهاری؛ متولد ۱۳۵۵ تهران. برنده جوایز متعدد ادبی و فعال درعرصه ترجمه از زبان فارسی به انگلیسی است. از این مترجم ترجمهٔ رمان‌های «پیش از آن‌که بخوابم/ اس‌جی‌واتسون»، «تابستان آن سال/ دیوید بالداچی»، «خانه کاغذی/ کارلوس ماریا دومینگوئز» در نشر آموت منتشر شده است.

کد N1584993

وبگردی