آفتاب
لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور؛

نفت برابر سپاهان زانو زد/ پایان هفته هشتم با صعود و سقوط تیم ها

نفت برابر سپاهان زانو زد/ پایان هفته هشتم با صعود و سقوط تیم ها

هفته هشتم از رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در حالی دنبال شد که نفت و گاز گچساران صدرنشین لیگ برتر در خانه خود برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان متحمل دومین شکست اش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم از بیست و نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای کاشان، یزد، کرمان، گچساران و سبزوار دنبال شد. در مسابقات این هفته که طی دو روز برگزار شد در اولین دیدار در عصر پنجشنبه دوم دی ماه تیم شهرداری کاشان میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود و توانست این تیم را با شکست بدرقه کند. 

در این هفته تیم توسعه و عمران بافق یزد میزبان تیم مدعی هپکوی اراک بود . شاگردان رضایی که امیدوار به پیروزی در این هفته لیگ بودند با شکست برابر تیم تازه لیگ برتری شده توسعه هفته هشتم دور رفت را به پایان رساندند. 

در گچساران شگفتی دیگری از لیگ رقم خورد. تیم نفت و گاز گچساران صدرنشین لیگ برتر در خانه خود میزبان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود. در این بازی نزدیک شاگردان محسن طاهری مدیرعامل باشگاه فولاد موفق شدند صدرنشین لیگ را با یک اختلاف گل شکست دهند. نفتی ها با قبول این شکست متحمل دومین شکست خود در دور رفت لیگ شدند. صدرنشین لیگ پیش از این در هفته پنجم دور رفت نیز برابر تیم شهرداری کاشان شکست خورده بود. 

در کرمان صنعت مس برابر نوین مهر پارسه مرودشت در یک بازی سخت تنها با اختلاف یک گل به برتری رسید. در آخرین مسابقه این هفته تیم بیتا سبزوار برابر شهرداری ارومیه قرار گرفت. بازی این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. 

در این هفته تیم های لیگ برتری هندبال با قبول شکست و کسب پیروزی در میانه جدول جابجا شدند. مس از رده هشتم به رده  پنجم صعود قابل ملاحظه ای داشت. دو تیم توسعه و عمران بافق یزد و شهرداری ارومیه نیز با وجود کسب امتیاز باز هم در رده های ته جدول قرار گرفتند. نیروی زمینی تنها نماینده تهران یک پله در جدول سقوط کرد. اما بیتا سبزوار با قبول تساوی در خانه در همان رده ششم باقی ماند. تیم نوین قطره مهر پارسه نیز دو پله در جدول سقوط داشت.  

پنجشنبه دوم دی ماه: 

* شهرداری کاشان ۳۲ - نیروی زمینی تهران ۲۸ 

جمعه سوم دی ماه : 

*  توسعه و عمران بافق یزد ۳۰- هپکو اراک ۲۷
* صنعت مس کرمان ۲۴ - نوین مهر پارسه مرودشت۲۳ 
* نفت و گاز گچساران۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۷
* بیتا سبزوار ۲۳ - شهرداری ارومیه ۲۳

رده بندی لیگ برتر در پایان هفته هشتم به این شرح است : 
۱- نفت و گاز گچساران با ۱۲ امتیاز 
۲- شهرداری کاشان با ۱۱ امتیاز 
۳- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰ امتیاز 
۴- هپکو اراک با ۸ امتیاز 
۵- مس کرمان با ۷ امتیاز
۶- بیتا سبزوار با ۷ امتیاز
۷- نوین قطره مهر پارسه مرودشت با ۶ امتیاز
۸- نیروی زمینی تهران با ۶ امتیاز 
۹- شهرداری ارومیه با ۵ امتیاز 
۱۰- توسعه و عمران بافق یزد با ۴ امتیاز 

کد N1584715

وبگردی