آفتاب

پرونده حضور جناب خان در سری جدید خندوانه بسته شد+فیلم

پرونده حضور جناب خان در سری جدید خندوانه بسته شد+فیلم

رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه خندوانه اعلام کرد که جناب خان قطعا در سری جدید این برنامه حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رامبد جوان شامگاه چهارشنبه اول دی ماه با دعوت از محمد بحرانی صداپیشه شخصیت جناب خان درباره علت حضور نیافتن عروسک جناب خان در سری جدید خندوانه توضیح داد.

رامبد جوان با اشاره به همکاری چند ساله با محمد بحرانی گفت: سعید سالار زهی دوست عزیز ما است و بار‌ها از جانب خود شخص من بصورت مستقیم و غیر مستقیم پیشنهادهای خوب مالی و همکاری به وی  دادیم و حتی مدیران صدا و سیما نیز پیشنهادات بسیار خوبی عرضه کردند اما وی نپذیرفت.

وی ادامه داد: حتی یک بار مرضیه برومند به ما لطف کرد وبه  عنوان وکیل ما با سعید  سالار زهی صحبت کرد ولی باز هم ایشان نپذیرفت.

جوان ادامه داد: ما معتقدیم که جناب خان متعلق به مردم و کسی است که به جناب خان روح داده است نه تنها برای کسی که فقط اسم جناب خان به نامش ثبت شده است.

وی ادامه داد: همه ما اینجا جمع شدیم تا مردم و تماشاگران خوشحال باشند و حال خوب داشته باشند چه با حضور جناب خان چه بدون آن.

محمد بحرانی نیز گفت: من از صمیم قلب معتقدم که جناب خان متعلق به مردم است و شما مخاطبان که با عشق ،جناب خان را دوست داشتید تعیین می‌کنید که جناب خان وجودداشته باشد یا خیر.

بحرانی ادامه داد: حضور جناب خان  در خندوانه است که به این شخصیت و عروسک معنا می‌دهدومن در جای دیگری اعم از فیلم سینمایی یا قالبهای نمایشی دیگر درباره جناب خان همکاری نمایشی و ساخت برنامه نخواهم داشت.

حجم ویدئو: 90.72M| زمان ویدئو: 00:07:47
دانلود فایل ویدئویی
کد N1583572

وبگردی