آفتاب
پیکان به صدر جدول رسید؛

نگاهی به اتفاقات هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال/ سقوط سرمایه!

نگاهی به اتفاقات هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال/ سقوط سرمایه!

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در شرایطی به پایان رسید که پیکان خود را به صدر جدول رساند و بانک سرمایه به رده دوم سقوط کرد!

 به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه با پنج مسابقه در شهرهای تهران ، گنبد، اراک و ساری پیگیری شد.

در نخستین دیدار تیم پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک کاله مازندران را شکست دهد. تیم سازمان عمران شهرداری ساری نیز میزبان خاتم اردکان در سالن سید رسول حسینی شهر ساری بود که سه بر یک مغلوب میهمان خود شد.خاتم در ست دوم ۲۹ بر ۲۷ مغلوب نماینده ساری شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا با کسب سه امتیاز ارزشمند، ششمین برد خود را به دست آورد و با ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این هفته در خانه والیبال تهران بانک سرمایه میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا علاوه بر پذیرش دومین شکست خود در این رقابت ها، صدر جدول را نیز از دست بدهد.شهرداری ارومیه در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۶ مغلوب میزبان خود شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا هفتمین برد خود را تجربه کند.

در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، هاوش در گنبد میزبان پارسه تهران بود که سه بر دو مغلوب شد اما یک امتیاز از حریف خود گرفت. شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی پارسه تهران در ست های دوم و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب شدند اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ میزبان خود را شکست دادند و هشتمین برد خود را به دست آوردند و ۲۵ امتیازی شدند.

تیم شهرداری تبریز نیز در اراک ۳ بر صفر میزبان را شکست داد. در ست نخست تبریزی ها با نتیجه ۲۷-۲۵ به برتری رسیدند و دو ست دیگر نیز با نتایج ۲۵-۱۶ و ۲۵-۲۳  به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید.

در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، پیکان تهران با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بانک سرمایه با ۲۹ امتیاز دوم است و پارسه تهران با ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

کد N1583523

وبگردی