آفتاب
در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس خراسان رضوی؛

رهایی دختر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان

رهایی دختر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، از پایان ماجرای گروگانگیری کودک پنج ساله در مشهد و رهایی دختر بچه از چنگ متهمان در شهرستان تربت جام در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرداربهمن امیری مقدم در تشریح این عملیات گسترده که با پی گیری های علمی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و نیز شهرستان تربت جام در کمتر از ۴۸ ساعت به نتیجه رسید، گفت: غروب روز ۲۷ آذر ماه، خانواده ای طی تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشتند دو فرد ناشناس دختر بچه  ۵ ساله آنها را ربوده و در تماس تلفنی درخواست مبلغ ۱۲ میلیون تومان وجه نقد کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و از طرفی اضطراب و نگرانی شدید خانواده این دختر بچه، ردزنی های اطلاعاتی آغاز شد.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: تحقیقات علمی پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی نشان می داد، آدم ربایان زوج جوانی به نام های "ابوالفضل و الهام" هستند.

وی ادامه داد: با رد زنی های انجام شده و نیز اقدامات فنی وتخصصی، کارآگاهان پلیس آگاهی تربت جام موفق شدند محل اختفای این زوج جوان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و نیز با رعایت ملاحظات لازم به منظور حفظ جان کودک، وارد عمل شدند.

سردار امیری مقدم عنوان کرد: آدم ربایان که دریافته بودند پلیس در یک قدمی آنهاست از محل متواری شدند؛ کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه دختر بچه ۵ ساله را نجات دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: لحنا، ۵ ساله سالم و صحیح با اشک شوق و شادی به آغوش خانواده اش بازگشت و اقدامات گسترده اطلاعاتی برای ردزنی و دستگیری آدم ربایان و کشف علت و انگیزه آنها از این اقدام مجرمانه ادامه دارد.

کد N1582289

وبگردی