آفتاب

مکان سقوط هواپیمای «ام‌اچ ۳۷۰» مالزی احتمالا در شمال محل جست‌و‌جو است

مکان سقوط هواپیمای «ام‌اچ ۳۷۰» مالزی احتمالا در شمال محل جست‌و‌جو است

مقام‌های مسئول تحقیقات برای یافتن مکان هواپیمای گم شده مالزی اعلام کردند که به احتمال فراوان مکان سقوط در شمال محل جست‌و‌جو قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی که در جست‌و‌جوی هواپیمای گم شده خطوط هوایی مالزی است، امروز -سه‌شنبه - اعلام کرد که به احتمال زیاد این هواپیما در منطقه اقیانوس هند که برای دو سال است محل جست‌و‌جوی این تیم برای یافتن این هواپیما بوده است، وجود نداشته و ممکن است در منطقه‌ای در شمال این نواحی سقوط کرده است.  

این نتیجه‌گیری به احتمال زیاد به این معنا خواهد بود که جست‌و‌جو برای یافتن این هواپیما فرا‌تر از ماه آینده میلادی ادامه خواهد یافت. این گروه تحقیقاتی قرار بود تا به عملیات خود در غرب استرالیا برای یافتن این هواپیما پایان دهند اما وزیر حمل و نقل استرالیا نسبت به توقف این عملیات ابراز تردید کرد. 

آخرین تحلیل‌ها از مکان هواپیما، از سوی مرکز ایمنی حمل و نقل استرالیا بیان شده که رهبری این گروه تحقیقاتی را بر عهده دارد.

این گزارش در نتیجه جلسه‌ای در ماه نوامبر با حضور متخصصان استرالیایی که در حال تحقیق در رابطه با داده‌های مرتبط با مکان این هواپیما بوده‌اند، منتشر شده است.

این هواپیما در جریان پروازی از کوالالامپور به پکن در تاریخ هشتم مارس سال ۲۰۱۴ ناپدید شد.

 

کد N1581909

وبگردی