آفتاب
کواکبیان:

وقف بزرگترین سرمایه معنوی برای دنیا وآخرت است

وقف بزرگترین سرمایه معنوی برای دنیا وآخرت است

کواکبیان وقف را به عنوان بزرگترین سرمایه معنوی برای دنیا وآخرت دانست و خواستار مشارکت همه دستگاهها برای گسترش این سنت نیک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کواکبیان،  نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامیدر خصوص وقف گفت :شما کدام سرمایه را سراغ دارید که حتی پس از بخشیدن نه تنها از اندازه ومقدار آن کم نشود، بلکه چند ین  برابر هم شود .

وی افزود: با توجه به نیازهای مختلف جامعه در عرصه های مختلف ، وقف می تواند به بسیاری از این نیازها پاسخ داده وموجب پیشرفت زندگی افراد نیازمند شود.

کواکبیان با اشاره به محرومیت موجود در حاشیه شهر ها  وگسترش حاشیه نشینی ادامه داد : از آنجا که این مناطق تاثیر بسیاری در  گسترش جرم دارند ، لذا با  کمک وقف وواقفان و خیران و ساخت مراکز فرهنگی وورزشی می توان از آلوده شدن نوجوانان وجوانان این مناطق جلوگیری به عمل آورد.

 این نماینده مجلس با اشاره به گسترش فرهنگ وقف در سالهای اخیر افزود : با وجودی که در چند سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در رابطه با امور وقفی هستیم ،اما باز هم می توان در این زمینه اقدامات مثبت بیشتری  انجام داد.

کواکبیان  ادامه می دهد: با وجود مشکلات مالی در سطح جامعه اما اگر مردم بدانند که آن چیزی را که می بخشند در محل خود وبا حساسیت هزینه می شود، مطمئن باشید که استقبال در این زمینه چندین برابر خواهد شد.

مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری اظهار امیدواری کرد:  سازمان اوقاف بتواند گام های بلند تری  را در این زمینه بردارد.

کد N1581859

وبگردی