آفتاب
از گوشه و کنار

تحویل 34 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی به متقاضیان

تحویل 34 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی به متقاضیان

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل داده شده است. داریوش نصر با بیان اینکه تنها ...

دنیای اقتصاد – ارومیه – بهاره پورعلی:مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۳۴ هزار واحد مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل داده شده است. داریوش نصر با بیان اینکه تنها در چهار شهرستان ارومیه، مهاباد، سردشت و نقده در این زمینه عقب‌ماندگی داریم، افزود: پیشرفت طرح‌های مسکن مهر اکنون در ۱۱ شهرستان آذربایجان غربی بیش از ۹۸ درصد است که امیدواریم دیگر شهرستان‌ها نیز به این رقم برسند.وی اضافه کرد: تاکنون برای ۲۳ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی دفترچه پرداخت اقساط تسهیلات صادر شده است.

نصر در زمینه مشکلات پیش‌روی اجرای مسکن‌مهر در آذربایجان غربی اظهار کرد: در کنار مسائل مالی، یکی از مهم‌ترین مشکلات این بخش، موضوع فاضلاب شهرک گلمان ارومیه است که امیدواریم با مساعدت نهادهای مسوول این مشکل حل شود.وی با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم تا برای حل مشکلات مسکن مهر همکاری‌های لازم را انجام دهند، اضافه کرد: می‌توان با اهتمام بیشتر و انجام کار جهادی، مشکل مسکن مهر استان را حل کرد. مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اکنون به‌جز سه شهر ارومیه، نقده و سردشت روند ساخت واحدهای مسکونی مهر به خوبی در حال اجرا است و در کل 51 هزار واحد مسکن مهر استان از 90 درصد پیشرفت برخوردار هستند.۵۱ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی احداث شده که از این تعداد ۱۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۴۱ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان بوده است.

کد N1580327

وبگردی