آفتاب

پایان هنر کوچ روز در موزه هنرهای معاصر تهران

پایان هنر کوچ روز در موزه هنرهای معاصر تهران

اختتامه و نشست پایانی پروژه بین‌المللی هنر کوچ رو با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی ساعت ۱۴ (۲بعد از ظهر) یکشنبه ۲۸ آذرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آخرین نشست پروژه بین‌المللی هنر کوچ رو یکشنبه ۲۸ آذرماه در موزه هنرهای معاصرتهران برگزار می‌شود و این پروژه پس از دو هفته درایران به کار خود پایان می‌دهد.

هفتمین دوره پروژه بین‌المللی کوچ رو با هدف زیست محیطی با حضور ۱۱ هنرمند ایرانی و نه هنرمند از کشورهای لیتوانی، کره، آلمان، فرانسه، سویس، هلند و اسلواکی به دبیری احمد نادعلیان ۱۵ آذرماه در روستای سلخ جزیره قشم با برنامه‌هایی از جمله نشست علمی کار خود را آغاز کرد و پس از ادامه در مناطق ایران، برگزاری دومین نشست در اصفهان، یکشنبه ۲۸ آذرماه با برگزاری نشست علمی به کار خود پایان می‌دهد.

 پروژه کوچ رو با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همچنین همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موزه هنرهای معاصر اصفهان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و مرکز هنری پردیس قشم برگزار شده است.

کد N1577453

وبگردی