آفتاب

کشف ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق

کشف ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق

با اجرای دو عملیات گسترده ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی کشف شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح طرح های ضربتی پلیس آگاهی در مقابله جدی با قاچاق کالا گفت: در سه ماهه گذشته دو عملیات گسترده مبارزه با عاملان تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق به اجرا در آمد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارزش پلیس آگاهی خراسان رضوی در این دو مرحله عملیات ضربتی ۱۳۲ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق که تعداد زیادی از این اقلام دارای برچسب های تقلبی بودند را با دستورات مراجع قضائی از مراکز توزیع و فروش و همچنین قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: پلیس در این دو عملیات گسترده ۶۰ تن از قاچاقچیان عمده و عاملان توزیع و فروش این اقلام آرایشی را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار امیری مقدم با اشاره به اهمیت توجه شهروندان به نوع خرید اقلام آرایشی و بهداشتی و ضرورت مراجعه به فروشگاه های مجاز عرضه این محصولات گفت: اقلام آرایشی و بهداشتی رابطه مستقیمی با سلامتی شهروندان دارد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در زمینه برخورد با عاملان قاچاق این اقلام و همچنین تشدید اقدامات کنترلی در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی عزم جدی دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فروش و یا تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق، تاریخ مصرف گذشته و تقلبی مراتب را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰ ، ستاد خبری پلیس آگاهی استان و همچنین شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند

کد N1575291

وبگردی