آفتاب

لیگ دسته اول والیبال؛ پیروزی لاستیک بارز کرمان مقابل فرش محتشم کاشان

لیگ دسته اول والیبال؛ پیروزی لاستیک بارز کرمان مقابل فرش محتشم کاشان

کاشان - ایرنا - دیدار تیم های فرش محتشم کاشان و لاستیک بارز کرمان در لیگ دسته یک والیبال کشور با پیروزی لاستیک بارز کرمان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز یکشنبه از چارچوب هفته ششم در سالن ورزشی کتابچی کاشان برگزار شد تیم لاستیک بارز کرمان با نتیجه ٣ بر ٢ بر تیم فرش محتشم کاشان غلبه کرد.
تیم لاستیک بارز کرمان ست های اول ، دوم ، پنجم این دیدار را به ترتیب با نتیجه های ٢٥بر٢٣، ٢٥بر ١٨و ١٥بر ١٢به سود خود پایان برد و تیم فرش محتشم کاشان ست های سوم و چهارم را با نتایج مشابه 25 بر 15 به سود خود به پایان رساند.
این دیدار به قضاوت محمد ابراهیم زاده به عنوان سرداور و سعید اسماعیلی داور دوم برگزار شد.
بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» از چهارشنبه 12 آبان ماه آغاز شد.
این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری خواهد شد که مرحله مقدماتی در دو گروه به صورت دوره ای، شامل دور رفت و برگشت برگزار می شود.
پس از پایان مرحله مقدماتی چهار تیم برتر هر گروه دور مقدماتی به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد و رقابت های مرحله پلی آف لیگ دسته یک مردان سال 95 در سه مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی به صورت دو برد از سه مسابقه پیگیری می شود.
قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال 1396 را به دست خواهند آورد.
7408/7472/1772 * خبرنگار: حسین منصوری فر **انتشاردهنده: مجید ملازاده
کد N1574426

وبگردی