آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

همه عوامل استقلال در ناکامی ها مقصر هستند/ باید تغییر رویه دهند

همه عوامل استقلال در ناکامی ها مقصر هستند/ باید تغییر رویه دهند

پیشکسوت استقلال معتقد است آبی‌پوشان از ابتدای فصل مشکلات عدیده ای داشتند که هنوز بخشی از آنها همراه این تیم است.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: ثبت این نتیجه یک دلیل کلی داشت و آن هم این است که تراکتورسازی در حال حاضر هم بهتر از استقلال است و هم در این بازی هوشمندانه تر بازی کرد و از فرصت هایش استفاده خوبی کرد. در یک جمله می توان گفت تراکتورسازی در این بازی مستحق پیروزی بود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: وقتی یک شکست اتفاق می افتد، همه ارکان یک باشگاه در ثبت آن شکست تقصیر دارند. فقط اندازه این تقصیرها کم و زیاد است. متاسفانه از روز جمعه تا به حال شاهدیم که عده‌ای می‌خواهند منصوریان را سیبل این شکست کنند. البته منصوریان هم در شکل گیری این شکست مقصر است، اما تنها به اندازه خودش، نه بیشتر.

وی افزود: از بزرگترین اشتباهات فنی که در این بازی شاهد بودیم غیبت بازیکنانی مثل اسماعیلی و برزای در ترکیب اولیه بود. آنها بازیکنانی هستند که قابلیت بازی درگیرانه را دارند.  امید ابراهیمی یک تنه در همه درگیری‌های میانه زمین شرکت کرد و کار او ستودنی بود. اما ابراهیمی در این زمینه تنها بود. دیگر هافبک‌های استقلال بازیکنان جنگنده و درگیر شونده‌ای نبودند.

نوری در خصوص گل‌هایی که استقلال خورد اظهار داشت: رحمتی روی گل اول کاملا مقصر بود. معلوم بود به او توصیه شده که اسیر حاشیه‌ها نشود. شاید بهتر بود که رحمتی به این بازی به چشم یک تقابل فنی بین دو تیم نگاه کند نه یک جدال مستقیم بین خودش و قلعه نویی. قطعا اینطوری با تمرکز بیشتری در زمین حضور پیدا می کرد.

مدافع پیشین استقلال گفت: روی ضربات ایستگاهی باید پادوانی با فرزاد حاتمی «من تو من» می‌کرد. چون تنها بازیکنی که از نظر فیزیکی و فنی قادر به مهار این بازیکن بود، همان پادوانی بود. اما معمولا بازیکنان دیگر حاتمی را می‌گرفتند. دست آخر هم که همین بازیکن خودش دو بار به استقلال گل زد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: این تیم باید رویه‌اش را در ادامه فصل عوض کند. بهتاش فریبا که مدیر فنی است و روی نیمکت می نشیند باید بیشتر به منصوریان کمک کند. شاید بهتر باشد که منصوریان از هیجانات خودش بکاهد و این نکته را یک بزرگتر روی نیمکت باید به او گوشزد نماید.

نوری در خاتمه گفت: امیدوارم معایب استقلال هرچه سریعتر برطرف شده تا این تیم بتواند با ارائه بازی های تماشاگر پسند و کسب پیروزی های با ارزش، خود را به صدر جدول نزدیک کرده و نظر هوادارانش را نیز تامین نماید.

کد N1573993

وبگردی