آفتاب

دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی با مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه قم

دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی با مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه قم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دیدار برخی از اعضای این کمیسیون با آیات عظام، مراجع تقلید دیدار و همچنین مسئولان حوزه علمیه قم خبر داد.

مهدی شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از دیدار روز دوشنبه برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با آیات عظام، مراجع تقلید و همچنین مسئولان حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده قرار است تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی روز دوشنبه در سفری به قم با رییس حوزه علمیه قم و برخی مراجع تقلید دیدار کنند.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این سفر در راستای بهره‌برداری هرچه بهتر از مراجع عظام تقلید و علمای قم در مسائل و مباحث فرهنگی و به همت کمیسیون فرهنگی انجام خواهد شد.

او با بیان این‌که محور گفت‌وگوها از قبل تعیین نشده، گفت: روال چنین دیدارهایی این است که محوری را مشخص نمی‌کنیم و صرفاً با حضور محضر بزرگان، از صحبت‌ها و نصایح مراجع و آیات عظام استفاده خواهیم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در پاسخ به سوال دیگری در این باره که دیدار اعضای این کمیسیون با کدامیک از مراجع تقلید و آیات عظام انجام خواهد شد، اعلام کرد: باتوجه به این‌که احتمال دارد جابه‌جایی در برنامه‌ریزی صورت بگیرد، نمی‌توان با قطعیت در این باره اظهارنظر کرد.

شیخ در پایان تصریح کرد: با این حال آن‌چه مسلم است در حدی که زمان اجازه دهد، دیدارهایی با رییس حوزه علمیه قم و برخی مراجع تقلید و آیات عظام انجام خواهیم داد و ان‌شاءالله دفعات بعد، به دیدار سایر بزرگان خواهیم رفت.

کد N1573773

وبگردی