آفتاب

شلیک مرگبار دربرج کوهستان/آغاز تحقیقات پلیسی درباره قتل مرد جوان

شلیک مرگبار دربرج کوهستان/آغاز تحقیقات پلیسی درباره قتل مرد جوان

پسر جوانی که به تنهایی در یکی از واحدهای برج کوهستان در منطقه سعادت آباد زندگی می کرد هدف گلوله مرگباری قرار گرفت و جان باخت. به دستور بازپرس تحقیقات پلیسی درباره این حادثه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ساعت ۲۰ شب جمعه ۱۹ آذر ماه امسال ماموران پلیس پایتخت در جریان وقوع یک مورد تیراندازی در منطقه سعادت آباد قرار گرفتند که در پی وقوع آن مرد جوانی که تنها و مجردی ساکن یکی از واحدهای برجی در سعادت آباد بود به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات در محل حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم  پی بردند که پسر ۲۴ ساله ای از ناحیه شقیقه سمت راست هدف گلوله قرار گرفته است و عامل یا عاملان تیراندازی مرگبار بدون اینکه ردی از خود برجا بگذارند از محل حادثه متواری شده اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که قربانی جنایت به تنهایی در این خانه برج زندگی می کرده و کسی شاهد ماجرای تیراندازی مرگبار نبوده است.

با اجازه انتقال جسد مرد جوان به پزشکی قانونی  تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه و دستگیری عامل این تیراندازی مرگبار به دستور بازپرس ایلخانی وارد عمل شده اند و تحقیقات در این جنایت پنهانی ادامه دارد.

کد N1573761

وبگردی