آفتاب

مدیر یک شرکت ایتالیایی: ثبات قوانین و نرخ ارز، مشوق سرمایه گذاری خارجی در ایران است

مدیر یک شرکت ایتالیایی: ثبات قوانین و نرخ ارز، مشوق سرمایه گذاری خارجی در ایران است

اصفهان-ایرنا- مدیر و موسس شرکت هلدینگ معماری ایتالیا گفت: ثبات قوانین و تثبیت برابری ارزی می تواند سرمایه گذاران خارجی را به سرمایه گذاری در ایران تشویق کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، 'رانیرو باتی'(Raniero Botti) در دیدار با نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: نوسانات نرخ ارز و عدم ثبات بازار، ریسک سرمایه گذاری خارجی در ایران را افزایش می دهد.
وی اضافه کرد: ترس سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران بدلیل وجود نقاط نامشخص در بازار ایران است.
'رانیرو باتی' تاکید کرد: برجام، بهترین فرصت را برای جذب سرمایه گذاران خارجی در ایران فراهم می کند.
وی هدف از سفر خود به اصفهان را بررسی فرصت های سرمایه گذاری، امکان مشارکت در طراحی و اجرای پروژه های هتل سازی عنوان کرد و گفت: شرکت هلدینگ 'Sycamore' در زمینه جذب سرمایه گذاران ایتالیایی برای بخش گردشگری و زیرساخت های وابسته به آن مانند هتل سازی در ایران بویژه اصفهان خواهد کوشید.
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اصفهان از نظر معماری و آثار تاریخی جزو 10 شهر برگزیده جهان است، افزود: این شهر نیاز به زیرساخت های گردشگری مانند هتل و مراکز اقامتی متناسب با گردشگران خارجی دارد از این رو آماده همکاری با سرمایه گذاران خارجی است.
مصطفی رناسی افزود: شرکت هلدینگ 'Sycamore' می تواند با تاسیس دفتر نمایندگی در اصفهان و داشتن سهم 100 درصدی در ثبت شرکت، گامی موثر در برقراری روابط اقتصادی ایتالیا و اصفهان بردارد.
رناسی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا نیز اعلام کرد: اتاق بارزگانی اصفهان به این شرکت ایتالیایی پیشنهاد داده است که برای آغاز فعالیت در اصفهان با چند معمار با سابقه این شهر، چند پروژه مشارکتی انجام دهند.
وی گفت: شرکت هلدینگ 'Sycamore' در شهر 'رم' ایتالیا واقع است و با بیش از 30 سال سابقه کار در زمینه معماری، چندین پروژه، ساخت هتل و بناهای دیگر را در سطح بین المللی انجام داده است.
رناسی افزود: تخصص اصلی این شرکت معماری ایتالیایی، طراحی و ساخت هتل است و تلفیق معماری سنتی و مدرن، الگوی کار این شرکت بحساب می آید.
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و نیروی این سرمایه گذاران خارجی زمانبر است اما با فراهم آوردن زمینه های مساعد اقتصادی و جلب اعتماد آنها می توان راه رسیدن به هدف نهایی(جلب مشارکت سرمایه گذاران خارجی و انجام فعالیت های اقتصادی در اصفهان و ایران) را کوتاه کرد.
ت/7153/6027 **خبرنگار: هُدا استکی* انتشار: شکراللهی
https://telegram.me/esfahanirna
کد N1573381

وبگردی