آفتاب
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

ایجاد ۳ ایستگاه پشتیبان مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه برف روبی

ایجاد ۳ ایستگاه پشتیبان مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه برف روبی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ایجاد ۳ ایستگاه پشتیبان مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه در دارآباد، کوهک و آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: ۳ ایستگاه پشتیبان مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه برف روبی در ۳ نقطه دارآباد، کوهک و آزادگان ایجاد شده است.

یزدانی در ادامه افزود: این ایستگاه ها مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه محلول پاش است که وظیفه پشتیبانی مناطق ۲۲گانه را بر عهده دارند که در مواقع ضرورت به مناطق درگیر و نقاط حساس در هنگام بارش برف، کمک رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: با بررسی های انجام شده این ایستگاه ها در شمال، شمال شرق، شمال غرب و اتوبان آزادگان که مناطق جنوبی را پوشش می دهد، ایجاد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد:با پیش بینی های صورت گرفته نیروها با تجهیزات لازم پیش از بارش برف در شهر حضور داشته و در آماده باش کامل خواهند بود.

یزدانی خاطرنشان کرد: تمامی مناطق ۲۲گانه بخصوص مناطق درگیر، اقدامات ویژه و لازم را در سطح بزرگراه ها، پایانه ها، خطوط بی آرتی، مساجد، بیمارستان ها و مدارس محدوده خود همانند گذشته با استقرار نیروها و تجهیزات لازم فراهم می سازند.

وی تصریح کرد: با توجه به ریزش برگ های پاییزی و احتمال آبگرفتگی معابر، کانال ها و جوی ها، لایروبی این نقاط به خوبی پاکسازی و کنترل می شود.

یزدانی در پایان تاکید کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم در زمان بارش نزولات آسمانی و برای تسهیل در رفت و آمد دیگر همشهریان عزیز از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت تردد با خودروی شخصی از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند و به وسایل زمستانی مجهز شوند.

کد N1573357

وبگردی