آفتاب

برگزاری رزمایش بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق

برگزاری رزمایش بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق

سردار پاکپور از اجرای طرح بزرگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در قالب رزمایش تخصصی و فوق تخصصی بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ، هرمزگان و کرمان در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگار سپاه نیوز با اعلام خبر برگزاری رزمایش بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه  همزمان با هفته وحدت در جنوب شرق کشور گفت: طرح بزرگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با تمرکز بر استقرار بیمارستانهای تخصصی و فوق تخصصی سیار بهداری این نیرو در قالب رزمایش بهداری رزمی شهدای وحدت ۲ برگزار می شود .

وی افزود: این رزمایش تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۲ تا ۲۸ آذرماه در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان برگزار می‌شود .

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه اقدامات مردم یاری و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های سپاه در راستای توسعه امنیت‌پایدار در مناطق محروم  است، گفت: با اجرای این طرح گسترده خدمت‌رسانی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به مردم شریف این مناطق ارائه خواهد شد.

کد N1573265

وبگردی