آفتاب
تا ۵ دی ماه؛

یازدهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی تمدید شد

یازدهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی تمدید شد

یازدهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در سه رشته شعر ، مداحی و دعاخوانی با موضوعات زیر ویژه سنین  ۱۲ تا ۳۰ سال در دو مرحله  استانی و کشوری تا ۵ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین فراخوان نواها و اشعار آیینی در سه رشته شعر ، مداحی و دعاخوانی با موضوعات زیر ویژه سنین  ۱۲ تا ۳۰ سال در دو مرحله  استانی و کشوری تا ۵ دی ماه شد.
 
موضوعات بخش شعر :

مقام و جایگاه ممتاز حضرت سیدالشهدا (ع)
الگوپذیری از نقش امام زین العابدین (ع) و حضرت زینب (س) در استمرار حماسه و نهضت حسینی
پیاده روی میلیونی اربعین حسینی و حماسه حضور
مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)

بخش ویژه:

الگوپذیری از نهضت عاشورا ( استقامت و سازش ناپذیری، بصیرت و ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر، نقش زنان و…) در مسائل روز ایران و جهان اسلام
 
جوایز نهایی فراخوان در مرحله کشوری :

به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر مقطع سنی به ترتیب کارت هدیه بیست میلیون ریالی، ده میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
در بخش شعر به ۷ نفر از برگزیدگان کارت هدیه پانزده میلیون ریالی اهدا خواهد شد. ( به ۲ نفر از شرکت کنندگان در بخش ویژه مسابقه شعر، کارت هدیه بیست میلیون ریالی اهدا می شود.)

ارسال آثار :

علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده و مکتوب به مراکز هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان شهرستان خود و یا از طریق سایت www.eheyat.com و ایمیل [email protected] و یا صندوق پستی ۱۱۱-۱۵۷۱۵ ارسال نمایند.

تبصره۱: مسابقه امسال در دو مرحله استانی و کشوری برگزار میشود و برگزیدگان مرحله استانی جهت شرکت در مرحله کشوری دعوت خواهند شد.همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه مرکزی تفکیک و به مراکز استان ها جهت داوری اولیه ارسال خواهد شد.

تبصره۲: خواهران گرامی تنها می توانند در بخش مسابقه شعر شرکت نمایند.
 
مدارک لازم :

تصویر کارت ملی یا شناسنامه
دو قطعه عکس ۴*۳
داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا با شماره ۸۸۹۸۶۹۸۱ (۰۲۱) دبیرخانه مرکزی فراخوان تماس حاصل نمایند.

همچنین به دلیل تقارن زمان فراخوان با ایام راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی و تقاضای بسیاری از علاقه مندان شرکت در سوگواره، مهلت ارسال آثار به یازدهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی تا ۵ دی ماه تمدید شد.

کد N1572995

وبگردی