آفتاب

دعوت ويدئويي به جشن تولد دختر مکزيکي دردسرساز شد!

 دعوت ويدئويي به جشن تولد دختر مکزيکي دردسرساز شد!

دعوت ويدئويي پدر يک دختر 15 ساله در مکزيک دردسرساز شد و صدها هزار نفر براي حضور در اين جشن اعلام آمادگي کردند.

پس از آن که فراخوان حضور در مراسم جشن تولد يک دختر در يکي از روستا‌هاي مکزيک با استقبال عجيب 1 ميليون و 200 هزار نفر مواجه شد، پليس اين کشور از قصد خود براي حضور در روستاي محل برگزاري اين جشن و نظارت بر مسيرهاي منتهي به آن خبر داد.
چندي پيش ويدئويي در فيس‌بوک منتشر شد که در آن، پدري اعلام کرد همه افرادي که به جشن تولد فرزندش بيايند مي‌توانند از اجراي گروه‌هاي موسيقي محلي، يک وعده غذا و مسابقه اسب‌دواني لذت ببرند. پس از آن، 1 ميليون و 200 هزار مکزيکي آمادگي خود را براي حضور در اين جشن تولد اعلام کردند.
پدر «روبي» با ديدن وضع به وجود آمده در يک مصاحبه تلويزيوني مدعي شد تنها مي‌خواست همسايه‌ها و دوستان را به اين جشن دعوت کند؛ ولي دست رد به سينه هيچ ميهماني هم نخواهد زد.
مراسم جشن تولد روبي 15 ساله 6 دي برگزار مي‌شود و برنده مسابقه اسب‌دواني هم 490 دلار جايزه دريافت خواهد کرد. پانزده سالگي دختران در مکزيک و جشن تولدي که به اين مناسبت برگزار مي‌شود از اهميت بسياري برخوردار است؛ چرا که مکزيکي‌ها پانزده سالگي را سن بلوغ مي‌دانند.
مشخص نيست چرا اين ويدئو تا اين اندازه مشهور شده و بيش از 800 هزار بار در شبکه‌هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته شده‌است. عده زيادي هم ويدئوهاي جالبي به تقليد از آن منتشر کرده‌اند.

خبرگزاري آريا به نقل از بي‌ بي‌ سي
کد N1572692

وبگردی