آفتاب

سرما و یخبندان مدارس چند شهرستان خراسان رضوی را تعطیل کرد

سرما و یخبندان مدارس چند شهرستان خراسان رضوی را تعطیل کرد

مشهد- ایرنا- رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به دلیل سردی شدید هوا، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی چند شهرستان و منطقه استان در نوبت صبح شنبه بیستم آذر ماه تعطیل است.

محمدرضا فرهادی نیا جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم گیری نهایی این اداره کل، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های سرخس، زاوه، تربت جام، تایباد، طرقبه و شاندیز، فریمان، باخرز، زبرخان، منطقه کدکن، جلگه رخ، رضویه، احمدآباد، صالح آباد و تبادکان و نیز نواحی هفت گانه مشهد در نوبت صبح فردا تعطیل است.
این مسئول اعلام کرد: علاوه بر این مدارس شهرستانهای چناران و گلبهار نیز در مقطع ابتدایی و نیز مدارس دوره اول متوسطه منطقه کدکن با یکساعت تاخیر فعال خواهند بود.
وی اظهار کرد: همچنین کلیه مدارس استثنایی در تمامی مناطق و شهرستانهای مذکور در نوبت صبح روز شنبه بیستم آذرماه تعطیل است.
وی با اشاره به انتشار برخی اطلاعیه های نادرست در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس افزود: تنها منبع اطلاع رسانی صحیح در خصوص تعطیلی مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان و اخبار مستند مندرج در رسانه ها است.
فعالیت آموزشی در کلیه دیگر مقاطع تحصیلی در این شهرستانها و سایر شهرستان ها برقرار است و در صورت هرگونه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی در اخبار بعدی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
استان خراسان رضوی دارای 48 منطقه آموزشی با 12 هزار و 500 مدرسه و یک میلیون و200 هزار دانش آموز است.
7496/5132
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای خبر
کد N1572362

وبگردی