آفتاب
لیک برتر فوتبال

پیروزی قاطع سپاهان/ روند ناکامی های ویسی با شکست صبا پایان یافت

پیروزی قاطع سپاهان/ روند ناکامی های ویسی با شکست صبا پایان یافت

اصفهان - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری خانگی با نتیجه قاطع 4 بر یک صبای قم را شکست داد و با 18 امتیاز تا قبل از پایان هفته سیزدهم به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و صبای قم از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد.
عبدالله ویسی که در سه هفته گذشته نتایج خوبی را با زردپوشان اصفهانی کسب نکرده بود، بشدت بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار خانگی بود و بازیکنانش این دیدار را هجومی آغاز کردند.
سپاهان در دقیقه 29 از سوی مهرداد محمدی و در دقیقه 35 از سوی جلال الدین علی محمدی صاحب دو گل زیبا شد تا نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، مقداری از عطش گلزنی سپاهانی ها کاسته شد تا مالکیت توپ و بازی در دست بازیکنان صبا قرار گیرد با این حال در دقیقه 69 و روی یک ضد حمله زردپوشان میزبان بار دیگر از سوی مهرداد محمدی به سومین گل خود دست یافت.
در دقیقه 91 قاسم دهنوی موفق شد یکی از گل های خورده صبا را جبران کند و نتیجه را 3 بر یک کند اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه 93 حسین پاپی گل چهارم را وارد دروازه تیم مهمان کرد تا این دیدار پرگل به سود تیم میزبان به پایان برسد.
سپاهان که تا پیش از این دیدار از 12 بازی صاحب 15 امتیاز بود و در رده دهم قرار داشت، 18 امتیازی شد و تا قبل از پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر تا رده ششم صعود کرد.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده داشت و علیرضا ایلدروم، محمد عطایی و سیدرضا مهدوی کمک داوران این دیدار بودند؛ ناظر این دیدار نیز علیرضا کهوری بود.
داور در این دیدار به مهرداد محمدی (29) از سپاهان و کیوان امرایی (31)، وحید علی‌آبادی (67)، مهران امیری (84) از صبا کارت زرد نشان داد.
** ترکیب سپاهان اصفهان:
لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، عارف غلامی، محمود قائدرحمتی، میلاد سرلک، احسان حاج‌صفی، طالب ریکانی(56- حسین پاپی)، جلال‌الدین علی‌محمدی(83- حسین فاضلی)، فرید بهزادی‌کریمی و مهرداد محمدی
سرمربی: عبدالله ویسی
ترکیب صبای قم:
حامد لک، میرهانی هاشمی، هاشم بیک‌زاده، وحید علی‌آبادی، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، میلاد ابطحی(46- محمد بائوج‌رضایی)، مهران امیری، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده(80- امید جهانبخشی) و کریم اسلامی(85- مجید علیاری)
سرمربی: صمد مرفاوی
6027/ پ'8114 انتشار: شکراللهی
کد N1572309

وبگردی