آفتاب

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سراوان تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سراوان تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از راه اندازی۲۰۰ تختخوابی سراوان، تا پایان دولت یازدهم خبر داد و گفت: افتتاح این بیمارستان نه تنها برای مردم این منطقه بلکه در ارایه خدمات به مردم کشورهای همجوار هم می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

به گزارش وبدا، دكترسیدحسن هاشمی، در حاشیه بازدید از بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت سراوان گفت: بیمارستان دوم سراوان پیشرفت خوبی دارد و امیدوارم این پروژه قبل از شهریور سال آینده راه اندازی شود زیرا پیمانکار خوبی دارد و انشاءالله اعتبارات طرح هم تامین خواهد شد و امیدواریم به موقع تجهیز و به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که حق مردم هست که بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: بدون تردید افتتاح این بیمارستان، نقش خیلی مهمی در منطقه ایفا می‌کند و افتتاح آن برای مردم این منطقه که نزدیک به 400 هزار نفر هستند، کمک کننده خواهد بود.

  • مجتمع آموزش عالي سلامت راه اندازي مي‌شود

هاشمی یادآور شد: حتما این بیمارستان آموزشی خواهد شد و باعث رضایت بیش از پیش مردم خواهد شد.

هاشمی درباره جذب نیروهای بیمارستان دوم سراوان، نیز عنوان کرد: مجوز جذب نیروی انسانی گرفته شده و در قالب آزمون‌های استخدامی که دولت و سازمان امور استخدامی برگزار می‌کند، پذیرش مي‌شوند  و حتما بومی‌ها در اولویت کامل هستند.

وزیر بهداشت افزود: امیدوارم همه پرسنل بیمارستان نیز از این منطقه انتخاب شوند چون هم خدمت بهتری خواهند کرد و از سویی مشکل نقل و انتقال و جابه جایی برای مدیران این مناطق را نیز نخواهند داشت.

وزير بهداشت افزود: مجتمع آموزش عالی سلامت نیز در كنار اين بيمارستان،  راه اندازی می‌شود.

به گزارش وبدا، وزير بهداشت كه در آستانه هفته وحدت به استان به سیستان و بلوچستان سفركرده است، علاوه بر بازدید و افتتاح طرح‌های بهداشتی، درماني، قرار است اعمال جراحی چشم را در درمانگاه چشم پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور، انجام دهد.

کد N1572280

وبگردی