آفتاب
سرمربی فولاد خوزستان:

فوتبال بدون تماشگر معنی ندارد/با کسی مشکلی ندارم

فوتبال بدون تماشگر معنی ندارد/با کسی مشکلی ندارم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فوتبال بدون تماشاگر بی معنی است و این حق هواداران است که از نزدیک بازی تیم خود را نظاره گر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی عصر امروز جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: فوتبال بدون حضور هواداران و تماشاگران معنی ندارد چرا که این حق طبیعی و مسلم مردم و هواداران هر تیمی است که در چنین روزی که یک هوای بسیار خوب بر شهر اهواز حاکم است با حضور در ورزشگاه، بازی تیم های خود را نظاره گر باشند.

وی افزود: نکته مثبت بازی امروز این بود که هر دو تیم به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز بودند. 

سعداوی بیان کرد: ما هم در این بازی خوش شانس بودیم که توانستیم به خوبی از گل زده خودمان حفاظت کنیم. بابت این بازی خوب به بازیکنان فولاد تبریک می گویم و امیدوارم که بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اینکه در نشست پیش از بازی اعلام کرده بود که قصد دارد بعد از پایان بازی، مورد مهمی را اعلام کند نیز گفت: با تلاش هیئت مدیره باشگاه فولاد این مشکل برطرف شد و نیازی نیست در خصوص آن اظهار نظر کند.

سعداوی تاکید کرد: نه با باشگاه و نه به هیج فردی مشکلی دارم و تنها به فکر موفقیت تیم خود برای ادامه رقابت های حساس لیگ برتر هستم.

وی اظهار کرد: از مسئولان می خواهم هر دو تیم فولاد و استقلال خوزستان را حمایت کنند زیرا این دو تیم می توانند آینده فوتبال اهواز و خوزستان را تامین کنند چرا که از بازیکنان بومی خوبی بهره مند هستند.

سعداوی بیان کرد: این برای اولین بار است که هر دو تیم قبل از بازی با هم عکس یادگاری مشترک گرفتند. این امر نشان می دهد که هر دو تیم در جوی صمیمی و دوستانه به دنبال رشد و تعالی فوتبال خوزستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز جمعه تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد خوزستان با یک گل به سود خود به پایان رساند.

کد N1572257

وبگردی