آفتاب
حواشی استقلال خوزستان - فولاد خوزستان؛

شهرآورد اهواز بدون تماشاگر برگزار شد/ فولاد ۱۰ بازی بدون شکست

شهرآورد اهواز بدون تماشاگر برگزار شد/ فولاد ۱۰ بازی بدون شکست

اهواز - شهرآورد اهواز در حالی در ورزشگاه الغدیر برگزار شد که به علت محرومیت استقلال خوزستان از حضور هوادارانش، هیچ تماشاگری اجازه حضور روی سکوها را نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز جمعه تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد خوزستان با یک گل به سود خود به پایان رساند.

* این بازی به میزبانی استقلال خوزستان برگزار شد و به علت محرومیت هواداران تیم از حضور در ورزشگاه در بازی های خانگی، شهرآورد اهواز بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

تورج حق وردی با کمک مهدی عالیقدر و قهرمان نجفی این بازی را سوت زد و در آن به محمود مطلق‌زاده (۹۰- فولاد) کارت قرمز و محمد طیبی (استقلال) و یوسف وکیا و ایوب والی (فولاد) کارت زرد نشان داد.

* استقلال خوزستان خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عزت الله پورقاز، دانیال ماهینی (۶۳ حسین بهرامی)، پیمان شیرزادی، میثم دورقی، علی اصغر عاشوری (۷۰ عقیل کعبی)، سلمان بحرانی (۶۱ فرشاد سالاروند)، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و مهدی مومنی بازی کرد.

* فولاد خوزستان نیز با ترکیب: وحید طالب‌لو، یوسف وکیا (۸۳- سروش سعیدی)، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، ماتیاس چاگو (۸۹- بهرام رشیدفرخی)، اسماعیل شریفات، عبدالله ناصری (۷۱- محمود مطلق‌زاده) و ساسان انصاری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* رحیم زهیوی مهاجم استقلال به دلیل محرومیت و مهرداد جماعتی به علت مصدومیت از غایبان اصلی این دیدار بودند. زهیوی بهترین گلزن استقلال خوزستان به شمار می رود که تاکنون پنج گل برای این تیم در این فصل زده است.

* تک گل این بازی را ساسان انصاری در دقیقه ۴۵ برای فولاد به ثمر رساند تا وی همچنان به صورت متوالی برای فولاد گلزنی کند.

* قبل از شروع مسابقه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شادروان حسین کمایی پیشکسوت فوتبال خوزستان یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد و اعضای دو تیم به قرائت سوره فاتحه پرداختند.

* ارنست ان فور مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان همانند بازی های قبلی این تیم نتوانست تیمش را همراهی کند.

* بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان قبل از شروع این دیدار یک عکس یادگاری مشترک را ثبت کردند.

* بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان به همراه رحیم زهیوی و جلال عبدی دو بازیکن استقلال خوزستان از جایگاه VIP نظاره گر بازی بودند.

* وحید شیخ‌ویسی که در دو بازی قبلی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود، موفق به ثبت سومین کلین‌شیت متوالی نشد.

* مصدومیت یوسف وکیا مدافع راست فولاد خوزستان باعث تعویض وی در دقیقه ۸۳ بازی شد.

* فولاد خوزستان که در هفته های نخست لیگ برتر به علت عملکرد ضعیف حتی قعرنشینی در لیگ برتر را نیز تجربه کرده بود، با این برتری با ۱۹ امتیاز در ردیف تیم‌های بالای جدول قرار گرفت.

* فولاد امروز برای دهمین بازی متوالی در لیگ شانزدهم بدون شکست از میدان خارج شدند. آخرین باخت فولادی ها ۱۵ مردادماه ۹۵ مقابل ذوب آهن اصفهان رقم خورده بود و شاگردان سعداوی حالا آمار ۱۰ بازی و ۱۲۶ روز بدون شکست را در لیگ شانزدهم ثبت کرده اند.

* داور در دقایق پایانی مسابقه با نشان دادن کارت قرمز به محمود مطلق‌زاده بازیکن تعویضی تیم فولاد خوزستان این بازیکن را از میدان اخراج کرد.

کد N1572247

وبگردی