آفتاب
وزیر بهداشت و درمان:

بیمارستان 200 تختخوابی سراوان تا شهریور 1396به بهره برداری می رسد

بیمارستان 200 تختخوابی سراوان تا شهریور 1396به بهره برداری می رسد

زاهدان- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان 200 تختخوابی سراوان با تامین منابع از سوی دولت تدبیر و امید تا شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در جریان بازدید از طرح های بهداشتی درمانی شهرستان سراوان افزود: این بیمارستان می تواند نقش مهمی در تامین سلامت جمعیت 400 هزار نفری این منطقه و حتی کشورهای همجوار داشته باشد.
وی با بیان اینکه مردم حق دارند از خدمات بهداشتی مطلوبی برخوردار باشند بیان کرد: با توجه به اینکه قرار است مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان سراوان راه اندازی شود این بیمارستان می تواند نقش موثری در بالابردن دانش فرزندان این منطقه داشته باشد و قطعا به عنوان بیمارستان آموزشی از آن استفاده می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار امیدواری کرد که تمامی نیروهای جذب شده در حوزه بهداشت و درمان از مردم بومی منطقه باشند چون هم می توانند خدمت بهتری به مردم ارایه دهند و هم مشکلی در زمینه جابجایی و نقل انتقال آنان که یکی از معضلات کنونی است ندارند.
وی با بیان اینکه مجوز جذب نیروی انسانی صادر شده است، گفت: جذب نیرو از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام می پذیرد اما اولویت با مردم بومی منطقه است.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صبح روز جمعه به اتفاق شماری از معاونان و مسئولان این وزارتخانه وارد سراوان شد و سفر چهار روزه خود را به سیستان و بلوچستان آغاز کرد.
7308 **6081 خبرنگار:شعیب بردبار ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1572201

وبگردی