آفتاب

امام جمعه شهرکرد: مسئولان نظام در عهد شکنی آمریکا یکصدا هستند

امام جمعه شهرکرد: مسئولان نظام در عهد شکنی آمریکا یکصدا هستند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد گفت: اقدام آمریکا در نقض برجام و توافق مجلس این کشور برای تداوم تحریم هاعلیه ایران، مسئولان نظام از رییس جمهوری تا دیپلمات های کشور را در بیان عهدشکنی آمریکا یکصدا کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد افزود: آمریکا بارها با پلمپ برخی دستگاه های هسته ای و وضع برخی تحریم ها دشمنی خود را با ایران به اثبات رسانده است.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها بر دشمن شناسی مسئولان در مذاکرات و این که مذاکره کننده ها مراقب بدعهدی های آمریکا باشند، تاکید داشته اند.
نکونام تصریح کرد: اکنون انتظار و نگرانی مردم از نتایج تصمیم مجلس آمریکا در تداوم تحریم ها علیه ایران، تصمیم گیری درست ازسوی مسئولان نظام است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری ادامه داد: اکنون از مسئولان انتظار است توجه خود را به توان داخلی و مساله اقتصاد مقاومتی معطوف کنند.
وی همچنین با انتقاد از بی توجهی به مساله آلودگی آب شهر سرخون اردل در هفته گذشته که در پی شکستگی خط انتقال نفت خام خوزستان به اصفهان در این منطقه رخ داد و موجب آلودگی رودحانه سرخون شد، گفت: مایه بسی تعجب است که این اتفاق موجب شده تا زندگی ساکنان این منطقه مختل شود، اما به این معضل توجه جدی نشده است.
حجت الاسلام نکونام با بیان این که شکستن لوله نفت در این منطقه بی سابقه نیست، افزود در دولت گذشته این مشکل حادث شد که با پیگیری مردم و مسئولان استان، وزیر نفت وقت قول مساعد برای حل این مشکل داد، اما متاسفانه پس از گذشت سال ها ساکنان این منطقه کماکان با شکستگی های چند باره لوله های نفت و آلودگی های نفتی مواجه هستند.
وی تاکید کرد: با توجه به این که آب شرب، کشاورزی و مزارع ساکنان این منطقه آلوده به نفت شده و زندگی آنان را تباه کرده از وزرای ذیربط تقاضای عاجزانه برای حل این معضل داریم.
وی آغاز هفته پژوهش را اقدامی موثر در ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در جامعه دانست و تداوم این امر در جامعه را برای اعتلای اهداف علمی نظام ضروری دانست.
امام جمعه شهرکرد همچنین با تبریک آغاز هفته وحدت از 22 آذرماه جاری اظهار کرد: حفظ وحدت بین شیعه و سنی از ضرورت های جامعه در برابر تفرقه افکنی های دشمنان است.
8125.6021 ** خبرنگار:شکوفه سلیمانی** انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
کد N1572163

وبگردی