آفتاب
امام جمعه موقت قزوین:

مسئولان باید نسخه اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند

مسئولان باید نسخه اقتصاد مقاومتی رهبر انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند

قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: کشور ما دارای انسان های فرهیخته، عالم و ارزشمندی است که باید از آنها استفاده کرده و در این راه نسخه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را نیز سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه های دوم نماز جمعه قزوین با اشاره به سالروز اعلامیه جهانی حقوق بشر، افزود: همین بس که امام راحل در این رابطه فرموده بودند 'این حقوق بشری که آقایان تلاش می کنند خود پایمال کنند حق بشریت است' و امروز مشاهده می کنیم همین ها 5 سال کشوری مانند سوریه را جولانگاه تروریست ها قرار داده اند.
وی ادامه داد: امروز که آنان عرصه را در این کشور به خود تنگ دیده اند بیانیه پشت بیانیه صادر می کنند و کشورهای طرفدار آنان نیز که تاکنون برای نجات مردم آن منطقه هیچ اقدامی به عمل نیاورده اند تلاش دارند برای حفظ تروریست ها مساله را با گفت وگو حل و فصل کنند.
امام جمعه موقت قزوین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) به مسلمانان جهان، گفت: مساله ظهور منجی در آخرالزمان مخصوص شیعیان نیست بلکه همه افراد و ادیان جهان معتقدند که منجی عالم باید بیاید تا جهان پر از عدل و داد شود.
حجت الاسلام والمسلمین قابل اضافه کرد: البته برخی ادیان منجی عالم را براساس نظرات خود تفسیر می کنند اما در برخی دیگر از اسناد از جمله نوشته های زرتشتی آمده که از نسل پیامبر گرامی اسلام فردی به عنوان منجی می آید که از بین عرب ها بوده و مردم را به دین جدش فرا می خواند.
8054/ 1650 خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: فرشته دریس
کد N1572149

وبگردی