آفتاب
امام جمعه یاسوج:

بی اعتمادی آمریکا برای مردم و دولتمردان جمهوری اسلامی روشن شده است

بی اعتمادی آمریکا برای مردم و دولتمردان جمهوری اسلامی روشن شده است

یاسوج- ایرنا- امام جمعه یاسوج گفت: بی اعتمادی مقامات آمریکا برای آحاد مردم، سران سه قوه، دولتمردان و دیپلمات های مذاکره کننده کشورمان که فرزندان مورد اعتماد ملت و رهبری هستند به خوبی روشن شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغرحسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: قابل اعتماد نبودن و خوی استکباری آمریکای جنایتکار دوباره در مسئله نقض برجام و اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان برای همگان ثابت شد.
وی ادامه داد: بارها رهبر فرزانه انقلاب نسبت به عهد شکنی های آمریکا هشدار داده بودند.
قانون تحریم ایران Iran Sanction Act یا ISA نام طرح پیشنهادی سناتور آلفونسو داماتو در مجلس سنای آمریکاست که در سال 1996 با هدف تحریم بخش انرژی و صنعت نفت ایران به تصویب و به امضای رئیس جمهور وقت بیل کلینتون رسیده و به قانون داماتو مشهور است.
قانونگذاران آمریکایی11آذر جاری با اکثریت مطلق (99رأی موافق) تمدید قانون تحریم‌ها علیه ایران را برای یک دوره 10 ساله تصویب کردند.
پیش از مجلس سنا،‌ مجلس نمایندگان نیز این طرح را با 419 رای موافق در برابر یک رای مخالف (برنی سندرز) به امضا رساند.
امام جمعه یاسوج گفت که دولتمردان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی بدون شک پاسخ قاطع و مناسبی به مقامات ایالت متحده آمریکا نسبت به زیاده خواهی و حرکت گستاخانه و استعمارگر این کشور را خواهند داد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی تاکید کرد که مقامات آمریکا با بی تعهدی محض به یک توافق جمعی و بین الملی بار دیگر خصلت شیطانی و استکباری خود را به همه ثابت کرد.
وی یادآور شد: البته بسیاری از خصلت های طاغوتی و شیطان صفت مقامات کشور آمریکا در انتخابات این دوره ریاست جمهوری به ویژه در مناظره های تلویزیونی 2 رقیب دموکرات و جمهوری خواه نیز مشخص شد.
وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج، آزادسازی بخش هایی از منطقه استراتژیک «حلب» توسط ارتش سوریه را یادآور شد و گفت: دوران افول و نابودی گروهک وحشی و ضدبشری داعش فرا رسیده است.
امام جمعه یاسوج گفت که مقامات سوری و ارتش این کشور نباید به هیچ وجه پیشنهاد دوباره برخی مدعیان دروغین حقوق بشر برای آتش بس و توقف حملات به گروه های تروریستی و تکفیری ها را به خاک خود بپذیرند و ریشه این گرگ صفتان و اسلام ستیزان را برای همیشه از منطقه محو کنند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
کد N1572145

وبگردی